pátek 22. března 2013

Kokosová omeleta


Ingredience:
  • 3 vejce
  • cca 8 vrchovatých KL kokosu
  • 1 KL kokosového oleje
  • + něco na dochucení (banán, jablečné pyré, šlehačku, domácí marmeládu, ... prostě cokoliv, co máte rádi :)

Postup: 
  1. Vejce vyšleháme, smícháme s kokosem (dejte dle toho, jak máte rádi hustou omeletu)
  2. Rozpálíme pánev, na které rozpustíme 1KL kokosového oleje
  3. Přilijeme kokos s vejcem a děláme omeletu
  4. Dozdobíme dle chuti :)
▲ Dnes jsem měla na omeletě rozmačkaný banán a kakao holandského typu :) ▲

19 komentářů:

  1. Jéje, to vypadá krásně! Určitě někdy vyzkouším. Zrovna dneska jsem si koupila kokos v akci! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co teprve ta chuť pro kokosomilovníky jako jsem já ideální paleo snídaně :o)

      Vymazat
  2. To vypada dobre vyzkousim:-)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jů, to taky zkusím. Není to moc vaječné? :D A zasytí to na dlouho? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vaječné podle toho kolik dáš kokosu a zasytí to taky dle množství kokosu a taky dle toho co dáš nahoru :) Kdyžtak dej vědět, jak to šlo...

      Vymazat
  4. jee to musí být dobrota!!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já myslela, že je to langoš:D

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá hodně dobře :-)... díky za inspiraci :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Zkus to posypat čokoládou 99% :-) Yummi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ju včera zkoušela, napatlala jsem na to arašídové máslo, nakapala lžičku medu, 99% čoko, a bylo to málo sladké. Ale snědla jsem to :)

      Vymazat
    2. Tak to je jídlo ne sladkost :D :D Takže, jaké si to uděláš takové to máš... Já to miluju s jablečným pyré :)

      Vymazat
  8. Tož dala bych si :)) Začínám na lívancích a omeletách ulítávat víc a víc :D

    OdpovědětVymazat
  9. Supr, kokosu mám doma ještě spoustu od vánoc:-)))
    Díky Ajka

    OdpovědětVymazat
  10. mm kokos! díky za recept, určitě se mi bude hodit :)

    OdpovědětVymazat
  11. Dneska jsem narazila na tvůj blog :P Další superová stránka která vystřídá jen bezmyšlenkovité projíždění facebooku :) Omeletku vyzkouším :) Zrovna teď mě honí mlsná..žeby? :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)