středa 13. února 2013

Tuňáková pomazánka

Nejdřív jsem si říkala, že tento recept vůbec nepřidám, ale je to pomazánka, kterou teď doma jíme minimálně jednou za týden!! A já rybičky moc nemusím, takže je to fakt skvělý recept!! :D
Ingredience:
  • konzerva tuňáka (v oleji nebo ve vlastní šťávě)
  • 250 g tvarohu (dle toho jaký máte rádi)
  • 1 cibuli
  • sůl a pepř
Postup:
1. Cibuli nakrájíme na drobno a z tuňáka slijeme vodu / olej. 
2. Vidličkou smícháme tuňáka a cibuli s tvarohem.
2. Dochutíme dle chuti solí a pepřem

Já to dělám tak, že když mám tuňáka v oleji používám odtučněný tvaroh (kterého máme stále doma dosytosti) a když mám tuňáka ve vlastní šťávě, tak dávám klidně tučný tvaroh.
♥ Dobrou chuť!
Zzdenika

8 komentářů:

  1. Tak to je super, musím vyzkoušet. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Znám a dobrý to je ještě, když k tomu přidáš mletou papriku ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám tuňáka moc ráda, pomazánku si určitě někdy udělám..díík za fajn tip :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že se vám recept líbí :o)

    OdpovědětVymazat
  5. toto je jedna z mojich obľúbených nátietok :)

    Veronika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)