sobota 18. března 2017

Nucená pauza (ale zdraví je přednější) + můj typický jídelníček

Ahoj Pupíčci

Víte jak vypadá smůla? Já jo.... To je tak, když jedete cvičení a jedete ho dlouho a v tahu a pak jedete na hory, kde si pohnete krkem... Takže chodím už pár dní jako robot, když se chci ohlédnout, tak můj pohyb vychází z pasu a ne z krku a tak dále. Stále čekám, kdy to povolí, ale zatím se tomu dost nechce.
Mám i pár sexy modřin...
Co víc si přát... Věřím, že se mi brzy uleví a pak se pojede dál.
Za cca měsíc bych měla dělat poslední finální fotky, ale pokud nebudu mít program dokončený, tak to s klidným vědomím posunu ještě kousek dál.

Taky jsem si říkala, že sice mluvím pořád o cvičení, ale nějak jsem se s vámi ještě nepodělila o to, jak a co vlastně jím. A to jsem se teď rozhodla změnit :)

Hlavní, co bych chtěla říct je, že jsem člověk, kterému vyhovuje jíst stále to stejné a o víkendu to něčím vylepšit a zpestřit a eventuálně něčím i zhřešit...

Můj jídelníček je tedy dost jednoduchý a změny v něm jsou poměrně malé a většinou vychází z výběru v obchodě.

Snídaně: VEJCE (na slano nebo na sladko, podle chuti)
Oběd: POLÉVKA (dle výběru u nás v okolních restauracích) a jako druhé MASO + ZELENINA (maso dle výběru v obchodu - vepřové, kuřecí, krůtí i hovězí, zelenina buď čerstvá s tím, že základ je salát a nebo teplá zelenina ať původně čerstvá, např. cuketa, mrkvička a tak, a nebo rovnou mražená - nějaká směs)
Večeře: MASO + ZELENINA (viz. oběd) - když není trénink a nebo MASO + BRAMBORY (brambory dle chuti vařené, pečené, pařené) - když mám po tréninku

Pokud mám chuť na něco dobrého, tak mám na každý den povolený řádek hořké vysokoprocentní čokolády (to já ráda, i když někdy na ni zapomenu tolik škody). A furt žeru jím banány a hrozny, kdykoliv kdy se mi chce, protože je prostě miluju :)

Jinak ono se to možná zdá jako málo jídla, ale když to zkusmo naházím do kalorických tabulek tak se pohybuju v tréninkové dny (brambory k večeři) někde kolem 2200 kcal. Co se týká maker, tak se přiznám, že ty moc neřeším vůbec neřeším, protože paleo je v tomhle ohledu dost mimo... Ale na druhou stranu se považuju za sportovce asi docela dost cvičím, takže si myslím, že odněkud brát musím, takže se nevyhýbám ani sacharidům (zvlášť po tréninku).
Co si o tom myslíte vy?
Chtěli byste fotky mého denního jídelníčku?
Zzdenika

2 komentáře:

  1. Nebudeš mi to věřit, ale přesně takovou modřinu na zadku jsem měla jednou taky :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)