pátek 24. února 2017

Body transformation - první výsledky (po 60 dnech a po 118 dnech)

Ahoj Pupíčci :)

Říkám si, že by možná nebylo od věci, mrknout na to jak pomíjivé a nespravedlivé jsou pokroky a změny na těle :)

A proto za vámi přicházím s fotkou, která dokumentuje moje změny od chvíle, kdy jsem započala Body Transformation Program v podstatě do dneška. Jak víte tak program jsem z důvodu nemoci započínala na dvakrát, a tak ani fotky nemají až takový řád a správná data, jak by si moje ajťácká mysl a láskyplnost k tabulkám všeho druhu představovala... Ale co už, data mám přesná a jak jsem v tu chvíli necvičila nebo nebyla nemocná je jedno :)

Prosím o pár oslavných výstřelů, fanfár a taky trochu zatlačení slz...
Proč? Fotky jsou z 23.10.2016, z 24.12.2016 a z 17.2.2017 - pěkné dvouměsíční rozskoky, nemyslíte? Na druhou stranu mezi první a druhou fotkou je rozdíl veliký, mezi druhou a třetí už tolik ne (uvidíme, co se stane až přidám čtvrtou fotku, jak moc budu plakat...)
Co se váhy týká tak je to nějakých 79, 77, a 77. Což ve finále znamená smutný 2 kila, ale za mě je to změna řádná :)

Někdy na počátku prosince jsem začala navyšovat zátěže v posilovně a on se tak nějak zastavil i pokles váhy... (Ano, jsem děsně zvědavá, co bude dál, teď když upravuju stravu a víc HIITuju).

Konec kecání tady je fotka :)
Co vy na to?
A vypadám jako bikini fitnesska? 😁
Mějte se famfárově!
Zzdenika

6 komentářů:

  1. Na to, že jsou to "jen" 2 kila tak změna je to teda obrovská! Určitě je nahoře dost svalů. Jen tak dál, držím pěsti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky já doufám, že jsou to svaly a spálila jsem tuk... :D Hlavně je to klasický důkaz, že svaly váží víc než tuk a i to jinak vypadá :)

      Vymazat
  2. Nádherná změna :) a příjde mi, že na druhé fotce máš propadlejší břicho než na 3 - ale 3 je nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      To je i postojem a tak... Vypadám pořád tak nějak stejně (mezi druhou a třetí fotkou) :)

      Vymazat
  3. Tak to je úžasný! Já teda rozhodně vidím změnu i mezi druhou a třetí! Je to super, jen tak dál :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Já teda tu změnu moc nevidím, ale cítím ji na duši :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)