sobota 23. července 2016

Úspěšně makám...

.... Makám na tom být workoholik...

Hm, dobře no, tak trávím v práci trochu víc času (i zrovna teď). Někdy s tím, ale nic nenaděláte a vlastně je vám tak dobře.

Včera jsem dostala skvělou zpětnou vazbu od klienta a naprosto jsem se tetelila blahem, že jsme to tak dobře zvládli vyřešit. A proto mám svou práci ráda ♥ A když ji náhodou ráda nemám, tak z takových chvil jako včera čerpám tu energii a sílu zvládnout těžké časy. 

Ale tady to je spíš o cvičení, takže jak cvičím? Teď v duchu tohoto obrázku... 
...... ačkoliv je mi jasný, že po pondělním cvičení si moje tělo myslelo opak. A moje nohy a zadek si určitě říkali něco moc moc sprostého :D :D 

18.7.2016 pondělí
Eliptical 10 min.
Rozcvička
  • Dřepy 15xvl.váha, 10x20kg, 3x10x25kg
  • Mrtvý tah 2x10x25kg, 2x10x30kg
  • Stahování horní kladky 2x12x15kg (a pak jsem si řekla, že to chce víc přidat na zadek a nohy)
  • Supersérie: Stahování horní kladky 3x12x15 + Výpady 3x12
  • Přítahy spodní kladky 2x10x15kg
  • SS: Přítahy spodní kladky 2x10x15kg + Výpady 2x12
  • Zakopávání 3x15x10kg, 20x10kg
Velmi, velmi, velmi důkladné protažení
Cílem bylo odjet pořádně nohy, ale trochu šetřit záda, kvůli kruhům v úterý. 
P.s: Podařilo se na jedničku, zadek a nohy bolely ještě ve čtvrtek :D 

19.7.2016 úterý
Kruhy a dnes pěkný tríček v podobně něčeho, co se jmenuje "Man on the moon" (viz. obrázek). Je to boží houpat se výšinách!! 

21.7.2016 čtvrtek
Pole Dance Level 2 - a stržený puchýř, který jsem vyrobila na kruzích a spousta pole kisses na zadních stehnech :) 
Takže takhle válčím já :) 
A jak válčíte vy? 
Zzdenika 

čtvrtek 14. července 2016

Svět se mění a my s ním + AERIAL HOOP

Čáo lidičky, jak se máte?

Já za poslední týden, dost sedřeně. A je úplně jedno, co si pod tím představíte... 
Sedřená z práce, sedřená z cvičení, sedřená z kůže díky cvičení :D 

Ale když to miluješ, není co řešit 


Neděle 10.7.2016 - Posilovna 
Eliptical 10 min.
Rozcvička
  • Stahování horní kladky 10x20kg, 4x10x25kg
  • Přítahy spodní kladky 4x10x20kg
  • Legpress 3x10x70kg, 12x70kg 
  • Mrtvý tah 10x20kg, 3x10x30kg
  • Zakopávání 3x15x20kg
  • Pořádné protažení
Úterý 12.7.2016 - Aerial Hoop / Kruhy
Tak já vám něco povím... TOHLE JE VÁŽNĚ MAZEC!! Prostě vidíte video a řeknete si "Oh, to prostě musím zkusit!!" A jdete na trénink, na první hodině se odrovnáte takovým způsobem, že ještě několik dní poté nemůžete dát ruce nad hlavu. ALE TEN POCIT!!! Pocit, jak se houpete nahoře a jak máte spálený podkolenní a víte, že tělo si na to zvykne a pak už to spálený nebude :) 


Čtvrtek 14.7.2016 -  Pole Dance
Dnes ráno na sedmou nástup a hurá na trénink na tyčku. Ruce pořád bolí, bicepsy odcestovaly na dovolenou, protože vůbec, ale vůbec nefungují, hlavně pravej, ten odjel někam fakt daleko :)
Vůbec mi to dnes nešlo, selhávaly i triky, které mi normálně jdou. Naučila jsem se novou točku, ta se mi moc líbí :)
Kdo nemaže, ten nejede a to je na tyči žádoucí!!
Kdo maže, ten jede a to je žádoucí mimo tyč!
Chci mazat nebo nemazat?!?!
P.s. Hrabe mi :D 
Zzdenika 

neděle 10. července 2016

Změna je život, život je změna

Někdy je život tak strašně nepředvídatelný.
Něco, co bylo středobodem vašeho života se náhle zdá, tolik nedůležité.
Někdo, kdo vám přišel jen jako malá součást života je najednou o tolik důležitější.
Stačí chvíle, třeba jen malinká a život se vám rychle obrací.
A vy nevíte jestli se točí na správnou stranu, ale už s tím nemůžete nic dělat, protože pohyb již započal.
Nezbývá vám nic jiného než věřit, doufat a sledovat, co asi přijde posléze...

A tak jsem udělala pár změn ve svém životním rytmu...
Začala jsem zase chodit do posilovny :D Jojo, to je vtipný, protože ty váhy jsou fakt směšný, ale beru to tak, že začínám a je tedy jasný, že to půjde nahoru (očekávám, že rychle). Takže teď dřepuju s tyčkou, mrtvola taky jen s tyčkou, to stejný benchpress. Ale dobré je, že po tréninku to zvládám uregenerovat a tak vím, že příště můžu přidat!! :)

7.7.2016
Eliptical 10 min.
Rozcvička
  • Dřepy 10x vl.váha, 4x10x20kg
  • Mrtvý tah 4x10x20kg 
  • Zakopávání 3x10x15kg 
  • Shyby s protizávažím 10x70kg, 2x10x65kg, 10x70kg 
  • Přítahy spodní kladky 3x10x20kg 
Strečink celého těla

9.7.2016
Veslování - 5 min 1034m
Rozcvička
  • Benchpress 4x10x20kg
  • PeckDeck v leže 3x10x15kg
  • Tlaky na ramena s JČ 4x10x6kg (ale bylo to na krev!!)
  • Upažování v předklonu 4x10x2kg
  • Tricepsová kladka 5x10x25kg
Důkladný strečink horní části těla
Taky děláte změny?
A jak to snášíte?
Zzdenika