neděle 13. listopadu 2016

Pff, nějaká nemoc mě nemůže rozhodit...

Taky si vždycky něco naplánujete a pak vám někdo hodí klacek pod nohy? 

Ale kdo? 
Někdo cizí? 
Vy sami? 
Vaše mysl? 
Nebo jako u mě vaše zdraví? 

Jo, jo jen si něco plánuj Zdeni, když si uděláš plán, tak si užiješ víkend před startem a bum jsi nemocná... Asi jsem si užívala až moc... Takže místo plnění mých skvělých a úžasných plánů jsem nemocná, sice chodím do práce, ale asi by to chtělo vypotit a vyležet (taky vám maminka říká, že nejlepší je to vypotit na cizím těle? :D ), i když teď už je to fuk... 
Jsem jakž takž v pohodě, takže ode dneška se cvičí! Jupí!! A čím jiným začít než nohama 

Takže dřepy, předkopávání, legpress a pak zakopávání... A hlavně v klídečku. Hlavně se pořádně zahřát a protáhnout před cvičením. Hlavně pak prošlápnou nohy na kole a znovu se pořádně protáhnout na konci... To půjde a dál už to bude jedině fajn... 

A to by bylo, aby to nebylo a já zase nezačala normálně spát... Já totiž poslední 4 měsíce spím fakt hrozně, špatně usínám a brzy se budím... Což by sice mohlo být super a vlastně bych toho mohla stihnout několikanásobně víc než když spím 8 hodin, ale opak je pravdou... Jsem zpomalená, všechno mi trvá, vůbec mi to nepálí a ještě jsem taková vláčná a moje myšlenky utíkají všemi směry... 

Co z toho plyne? Je potřeb a cvičit a unavit se :)
 A taky mít cíle, za kterými si jdete...
Krásný den vám všem!! :) 
Zzdenika


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)