pondělí 1. srpna 2016

Aneb co s tebou udělá pár dní pauzy

Ahoj lidi :)

Minulý týden byl kapku rychlý. Měsíční uzávěrka v práci a bum konec týdne byl tady.
Byla jsem ráda, že jsem šla na kruhy a pole dance. Na posilku jsem si v podstatě ani nevzpomněla....

Nicméně, to že jsme den před kruhama necvičila mělo veliké následky! Zářila jsem jako hvězda!!! :)
Trenérka mě chválila, holky kolem mě chválily a prostě mi to vážně šlo! Úplně jsem nestačila zírat.

26.7.2016 Aerial Hoop
Kruhy potřetí.
Prej jsem moc flexi, a hrozně mi to jde...
A umím tohle:
a taky star (obr. 1)
Obr. 1
Prostě je to boží!!!

28.7.2016 Pole Dance
Podařil se mi JADE (obr. 2) a pak jsme trénovali balerínu (obr. 3) a ta mi šla jen na jednu stranu, ale zase mě pochválila trenérka za rozsah v tom jadovi, že ho mám krásně rovně ♥♥♥
Obr. 2
Obr. 3 
Každopádně jsem byla strašně nadšená!!
A mám moc moc modřin...
Pod koleny, na tříšlech i na bicepsu....
Ale když to miluješ, není co řešit :) 
Zzdenika
P.s: Přemýšlela jsem jestli Vám říct, jak jsme s kolegy řádili o víkendu, tak možná jen ve stručnosti. Teambuilding v podobě kulečníku => přesun do klubu => přesun do dalšího klubu => na záchod do Mekáče => a pak už byla sobota půl desátý dopoledne => tak jsme domluvili bazén :D => kde jsme se čochtali a taky jsme dospávali předchozí noc :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)