sobota 23. července 2016

Úspěšně makám...

.... Makám na tom být workoholik...

Hm, dobře no, tak trávím v práci trochu víc času (i zrovna teď). Někdy s tím, ale nic nenaděláte a vlastně je vám tak dobře.

Včera jsem dostala skvělou zpětnou vazbu od klienta a naprosto jsem se tetelila blahem, že jsme to tak dobře zvládli vyřešit. A proto mám svou práci ráda ♥ A když ji náhodou ráda nemám, tak z takových chvil jako včera čerpám tu energii a sílu zvládnout těžké časy. 

Ale tady to je spíš o cvičení, takže jak cvičím? Teď v duchu tohoto obrázku... 
...... ačkoliv je mi jasný, že po pondělním cvičení si moje tělo myslelo opak. A moje nohy a zadek si určitě říkali něco moc moc sprostého :D :D 

18.7.2016 pondělí
Eliptical 10 min.
Rozcvička
  • Dřepy 15xvl.váha, 10x20kg, 3x10x25kg
  • Mrtvý tah 2x10x25kg, 2x10x30kg
  • Stahování horní kladky 2x12x15kg (a pak jsem si řekla, že to chce víc přidat na zadek a nohy)
  • Supersérie: Stahování horní kladky 3x12x15 + Výpady 3x12
  • Přítahy spodní kladky 2x10x15kg
  • SS: Přítahy spodní kladky 2x10x15kg + Výpady 2x12
  • Zakopávání 3x15x10kg, 20x10kg
Velmi, velmi, velmi důkladné protažení
Cílem bylo odjet pořádně nohy, ale trochu šetřit záda, kvůli kruhům v úterý. 
P.s: Podařilo se na jedničku, zadek a nohy bolely ještě ve čtvrtek :D 

19.7.2016 úterý
Kruhy a dnes pěkný tríček v podobně něčeho, co se jmenuje "Man on the moon" (viz. obrázek). Je to boží houpat se výšinách!! 

21.7.2016 čtvrtek
Pole Dance Level 2 - a stržený puchýř, který jsem vyrobila na kruzích a spousta pole kisses na zadních stehnech :) 
Takže takhle válčím já :) 
A jak válčíte vy? 
Zzdenika 

3 komentáře:

  1. Já z časových důvodů teď cvičím pouze doma a to s vlastní váhou (sem tam nějaká činka). V práci sezóna - jsem tam 8-20h. 7 dní v týdnu, takže nestíhám žádné fitko :/ A tak nějak musím říct, že cvičení doma má taky nějaké kouzlo :)
    FitBlanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má to velké kouzlo, nicméně jsem teď ve stavu, že se mi doma být nechce a tak radši chodím do fitka pryč z domu...

      Vymazat
    2. Tomu naprosto rozumím a chválím takový aktivní odpočinek...já se v tomto období raduju, že jsem konečně doma a odchod do fitka by mě tak znechutil, že bych nakonec nešla vůbec cvičit :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)