čtvrtek 14. července 2016

Svět se mění a my s ním + AERIAL HOOP

Čáo lidičky, jak se máte?

Já za poslední týden, dost sedřeně. A je úplně jedno, co si pod tím představíte... 
Sedřená z práce, sedřená z cvičení, sedřená z kůže díky cvičení :D 

Ale když to miluješ, není co řešit 


Neděle 10.7.2016 - Posilovna 
Eliptical 10 min.
Rozcvička
  • Stahování horní kladky 10x20kg, 4x10x25kg
  • Přítahy spodní kladky 4x10x20kg
  • Legpress 3x10x70kg, 12x70kg 
  • Mrtvý tah 10x20kg, 3x10x30kg
  • Zakopávání 3x15x20kg
  • Pořádné protažení
Úterý 12.7.2016 - Aerial Hoop / Kruhy
Tak já vám něco povím... TOHLE JE VÁŽNĚ MAZEC!! Prostě vidíte video a řeknete si "Oh, to prostě musím zkusit!!" A jdete na trénink, na první hodině se odrovnáte takovým způsobem, že ještě několik dní poté nemůžete dát ruce nad hlavu. ALE TEN POCIT!!! Pocit, jak se houpete nahoře a jak máte spálený podkolenní a víte, že tělo si na to zvykne a pak už to spálený nebude :) 


Čtvrtek 14.7.2016 -  Pole Dance
Dnes ráno na sedmou nástup a hurá na trénink na tyčku. Ruce pořád bolí, bicepsy odcestovaly na dovolenou, protože vůbec, ale vůbec nefungují, hlavně pravej, ten odjel někam fakt daleko :)
Vůbec mi to dnes nešlo, selhávaly i triky, které mi normálně jdou. Naučila jsem se novou točku, ta se mi moc líbí :)
Kdo nemaže, ten nejede a to je na tyči žádoucí!!
Kdo maže, ten jede a to je žádoucí mimo tyč!
Chci mazat nebo nemazat?!?!
P.s. Hrabe mi :D 
Zzdenika 

2 komentáře:

  1. Vypadá to tak jednoduše, ale musí to být pěkná makačka. Škoda že nemám možnosti ani čas na zkoušení takových cvičení. Ale pole dance mám v plánu zkusit na podzim, teď jak je hezky, tak radši trávím čas venku.

    www.42stupnu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si podle videa říkala, že to bude easy :D Och, jak jsem se mýlila :D
      Určitě zkus a dej vědět, jak se ti to líbilo a jak tě to bavilo :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)