úterý 14. června 2016

Zuzka Light: Fit za 15 minut denně - 1.den

Ahoj lidičky!!
Jak jsem stará, tak jsem hloupá, aneb dělat za každou cenu cviky rychle není dobré, a očividně ani zdravé...

Je pravdou, že jsem se snažila zrychlit, protože jsem četla u jiných, že stihli 3 kola hned napoprvé a cítila jsem, že bych měla být lepší!! Jenže je to klasický životní omyl a moje tělo říká: "Nenene, tytyty, tohle na mě neplatí."

No a tak jsem si u angličáků ulevovala na úkor kvality a ruce si pod sebe skládala, jak to šlo a ne tak, jak by to správně mělo být. Když jsem si lehala z kliku na zem, tak mi šla jedna strana těla k zemi dřív než druhá (aneb mám jednu ruku silnější než druhou) a jediným výsledkem bylo, že mě začalo trápit zápěstí a brutálně mě píchalo v rameni při jakémkoliv pohybu.

Měla jsem tedy týden pauzu, probíhali jen krátké protahovačky a snaha rozhýbat rameno a zároveň mu dopřát klid a čas na zotavení.

Rozhodla jsem se tedy začít Zuzčin program z knihy ještě jednou od počátku, protože 3 dny jsou jen kratičká doba a hlavně potřebuji nové vstupní údaje.

Udělala jsem přeměření a převážení, nafotila fotky (zaplakala nad tím, co jsem uviděla) a šla jsem cvičit.
DŮLEŽITÉ bylo provedení, hlídala jsem si techniku na 100%, když už mi síla nestačila, tak jsem cvik upravila na jednodušší provedení (např. pánské kliky > dámské kliky, burpees s výskokem > na burpees, kde jsem do planku neskákala, ale šla jedna noha a pak druhá, apod.)

Všechny tyhle úpravy jsem si nezapisovala, jen ty které mi přišli podstatné (a musela jsem to udělat hned po tréninku, jinak bych si to nezapamatovala a neměla tak srovnání na další tréninky.

Takže teď pomalu, ale jistě a SPRÁVNĚ!!

1.Den

Kliky jsem dělala dámské, angličáky jsem v druhém kole po prvních deseti upravila, tak, že jsem neskákala do planku, ale dělala jsem "kroky" a vyskakovala nahoře.
Jinak úpravy žádné a nakonec jsem dala 2 kola a 14 výskoků ze dřepy, což není o moc horší než můj první pokus.
Mějte se rádi!
Zdraví je důležitější než nejdůležitější!
Zítra zase napíšu :)
Zzdenika

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)