úterý 28. června 2016

Zuzka Light: 8.den + První srovnávací měření

Ahoj lidičky

Tak dnes 8.den. Celý den jsem čekala, jestli nepřijde krize (znám se, ne). Cítila jsem se malinko unavená, ale docela jsem se i těšila.

Přikládám obrázek tabulek, které jsem si v místnosti, kde cvičím vyvěsila a kam teď škrtám, dopisuji cvičení a koukám na nějaké motivační fotky (vesměs moje starší + jedna moje oblíbená fitnesska, ta černobílá).
Ty žluto-zelené čtverečky ukazují na moje první pauzování, abych ho měla pěkně na očích a byla si vědoma, jak rychle čas běží...

8.den
Tak ta výše zmiňovaná únava se při cvičení ukázala znovu, mám pocit, že první kolo jsem se hlavně plácala než jsem se dostala do nějakého "rytmu".
Angličáky jsem dělala soutěžní (alá kliky mi nejdou), tedy tu lehčí variantu. A co se týká dřepů na jedné noze, tak stále s oporou, ale znatelně níž než před třemi dny (to se poddá). Nakonec jsem skončila na 2 kolech a 12 poskocích do strany.

Měření po 14. dnech 
Na váze rozdíl jen asi 600g. Měla jsem pocit, že se na mě hodně podepsala ta pauza, ale zdálo se mi, že jsou mi možná trochu volnější kalhoty v práci, ale pak jsem vlezla do riflí a ta změna se náhle vypařila. Tak jsem si řekla, že po té pauze bude super, když ty míry zůstanou aspoň stejné jako na počátku. Umíte si představit, jak mě vyděsilo, že mi narostl biceps o centimetr?!?! (ale je fakt, že jsem se měřila po cvičení, potřebovala jsem inspiraci do dalších dnů, když začínám cítit únavu).
Každopádně, ty čísla mě vážně dostaly, je jasný, že zadek a nohy jsou mé slabiny (nebo spíš silniny), ale mám hned další chuť do pokračování :)

14.6.2016 
28.6.2016 
Rozdíl 
Biceps L/P 
32 / 32 cm 
32 / 33 cm 
0 / +1 cm 
Pod prsy 
84 cm 
84 cm 
0 cm 
Pas 
84 cm 
81 cm 
- 3 cm 
Pupík 
94 cm 
85 cm 
- 9 cm 
Zadek 
119 cm 
117 cm 
- 2 cm 
Stehno L/P 
68 / 71 cm 
68 / 69 cm 
0 / - 2 cm

Jo, a taky jsem vám slíbila, že ukážu ty šaty, které bych si chtěla vzít na svatbu mojí nejlepší kamarádky. Co na ně říkáte? Jak se vám líbí? Přijdou mi i praktické, přeci jen budu nevěstu líčit a celý den jí budu obskakovat, tak bych chtěla nějaké, které budou pro mě pohodlné a zároveň dost sváteční, když budu svědčit. Svatba má být do žluta (slunečnice a tak), tak mi přijde i hezká kombinace modré a žluté.
 
Taky máte rádi pokroky?
A co bude dál?
Už se těším na další změny :)
Zzdenika

2 komentáře:

  1. Šaty jsou krásné, určitě vám budou slušet.

    Jinak ta čísla jsou docela mazec, za dva týdny - 9 cm přes pupík? To chci!

    Jen tak dál :-)

    www.42stupnu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za názor na šaty, jsem ráda, že se líbí.
      Ty cm jsou určitě daný tím, že jsem to začala brát vážně, upravila jsem stravu, a cvičím, takže ten vyvalený povolený břuch se stáhnul :)
      Děkuji :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)