pondělí 27. června 2016

Zuzka Light: 7.den

Čauky mňauky koťátka :)
(to neříkám já, to říkají endorFíny :D)

A víte, co? Někdy to chce čas než člověk chytí slinu, jindy to chce tu správnou dávku motivace a někdy je třeba obojího. Mám obojí a jedu jako drak 

Dnes bylo na řadě bříško a s ním opakování 4.dne.

7.den
V létajících angličácích dámský klik, jinak žádné úpravy neproběhly. Rameno dosud drželo v celku, jsem zvědavá, co zítra.... 4. den jsem stihla 2 kola a 6 angličáků, dnes jsem stihla 3 kola a 6x roznožení v planku. Plác, plác po rameni. Jsem happy, jak dva grepy a těším se kam se posunu dál :)

Po včerejším dni mě bolí zadek a stehna, zvednutí ze židle je jako za trest a chodit do schodů a ze schodů, je šílená námaha.
Svatba se blíží!
Našla jsem si šaty!
Zítra vám je ukážu, nechala jsem si obrázek v práci :)
Zzdenika

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)