neděle 26. června 2016

Zuzka Light: 6.den

Pěknou neděli všem :)
Nevím, jak u vás, ale u nás se příjemně ochladilo. Není sice komfortních 20°C, ale už není včerejších 35°C, což já kvituji s povděkem, protože ty velký horka mi vážně nedělají dobře a jsem zralá, tak k vyvalení se někde u vody (a to se mi včera nepoštěstilo).

Dnes jsem využila chvilky, kdy jsem byla sama doma.

6.den
Na řade byl trénink, který se nejmenoval "celé tělo" ani "bříško", ale jmenuje se "zadek a nohy". Tréninky na nohy a zadek miluju a zároveň nenávidím, kulatý zadek a svalnaté nohy chci a zároveň vím, že mám dost svalů, takže je vlastně ani nechci (typická ženská, neví, co chce). Nejde o tu kulatost, jde o množství masa, chápete ne? :D
Pistolky nezvládám, takže to byly spíš takové podřepy s přidržením ribstol. Jinak všechny cviky v pohodě, včetně mnou nenáviděných výpadů... Dřepy jsou v pohodě, ale výpady? Óóó, né, ty já prostě nerada.
Teď mám, tak 3 hodiny po tréninku a začíná se mi špatně vstávat ze židle (zítra to bude bolet).
Plus jsem na konci cvičení (při protahování) dostala nápad udělat si nějaké cvičení na břicho, takže 20 opáček na přítahy nohou v leže, za hlavu a zkracovačky z roztaženýma nohama 10x.
Ale cvičila jsem!
Druhý den za sebou!
A mohla jsem si na své motivační tabulce odškrtnou políčko :)
Chtěli byste tabulku vidět?
Teď na počátku? :)
Zzdenika

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)