sobota 25. června 2016

Zuzka Light: 5.den

Ahoj lidi :)

Tak dnes konečně pátý den! Opět se ukázalo, že jeden den cvičení, ani dva dny cvičení či dokonce tři dny cvičení za sebou pro mě nic neznamenají a moje cesta k pravidelnému pohybu nezačíná prvním krokem. 

Tejp splnil účel a rameno přestalo bolet (což jsem využila a zase několik dní necvičila "vždyť mám tejp, tak nemůžu, ne?").
Dnes přes den obrovský a děsivý horko, říkám si, budu cvičit večer... Před cvičením jsem se koukala na film "No pain, no gain". Jako borci tam bych být nechtěla (sice svaly, ale mozek žádný), ale mám moc ráda Dwayna Jonese, jeho svaly a jeho jižanský úsměv, óch ♥  U filmu jsem se pobavila a i trochu namotivovala.

Takže po filmu, jsem se zvedla a šla makat. 

5.den
Bylo to opakovaní druhého dne, takže cíl byl jasný, překonat své skóre. Nakonec jsem zvládla celá 3 kola a pár (pár jsou dva :D ) skoků do výpadu, což byl první cvik. Málem jsem u toho zdechla, vedro šílený. Místnost, kde cvičím máme na jižní stranu, sauna hadra. Ale cvičilo se :)
A jede se dál!
Do svatby zbývá 70 dní!
A to už může jít vidět! :) 
Zzdenika

2 komentáře:

  1. Paráda, jen tak dál! :)

    Jinak s tejpem je právě lepší, když se hýbeš. Ono je důležité, aby se to místo, kde je tejp prokrvovalo - třeba i proto tejpy nemají smysl pro lidi v léčebnách, co mají někde nějaký problém, ale nehýbou se a celý den jen leží :) Tak to jen tak pro info, pokud tě to vyloženě nebolí tak podle mě není problém cvičit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, a s tím tejpem to vím, proto píšu, že to byla výmluva a moje lenost (dost možná i chyba, že teď nedokážu ocenit, jak moc jsou tejpy účinný) :( ¨
      Ale co, jede se dál :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)