čtvrtek 23. června 2016

Zuzka Light: 4.den

Ahoj, ahoj
Tak jsem se těšila na 4.den cvičení... Jenže jsem dorazila domů a začala jsem se cítit hodně unavená a z krku mi začala střílet obvyklá bolest. Na migrény trpím někdy od 14 let. Vím, co se stane, když ji zkusím "rozchodit" (peklo bolesti), vím, co se stane, když se ji snažím rozhýbat (peklo, peklo, peklo, bolest, bolest a ještě větší bolest) a vím, co se stane, když tam včas lupnu tabletku a zalezu do postele, kde si aspoň zdřímnu, když rovnou neusnu (úleva).

A tak jsem páteční odpoledne strávila v posteli, a když ta nejhorší bolest odezněla, tak jsem si dala džus a večer jsem šla brzy spát.
Zase culíky :)
Sobota začala parádně, měli jsme naplánovanou královskou snídani (aneb jak jsi zpříjemnit sobotní pracovní den) - toust, šunka, sýr, máslo a volské oko + čerstvá pomerančová šťáva, jako dezert muffin a káva ♥

Pak jsem vyrazila do práce, čekalo mě rande s mamkou, a před večerním srazem s druhou stranou rodiny, jsem byla připravená cvičit.

4.den - sobota
Zaměřený na břicho, pobavily mě létající angličáky (stoj vzpřímený, do dřepu, do lehu, do svíčky, do kliku, a vztyk).

V neděli, bylo v plánu kino a WARCRAFT! Kde hraje můj oblíbenec Travis Fimmel, který hraje i ve Vikinzích (výborný seriál).

Po kině jsme vyrazili na procházku na Špilberk, kde mě náhle přepadla šílená bolest břicha, měla jsem pocit, jako křeče, když jsem seděla tak dobrý, ale jak jsem vstala a rozešla se, tak achich ouvej. Až po 20 minutách utrpení mě napadlo, že se mi pěkně namixovalo víc věcí, bolest ze cvičení, mé dny a ne moc dobrá strava (asi vážně na tu mouku reaguju).

A tak v neděli cvíčo neproběhlo.

V pondělí bolest břicha "vesele" pokračovala a já už byla unavená z nevyspání v noci... Takže se mnou nebylo moc zábavy.

V úterý jsem byla dlouho v práci, jakože fakt do 20 hodin.
A včera? Včera jsem dostala tejp na rameno, tak jsem ve finále byla ráda, že dejchám... Tejpy jsem nikdy neměla, ale docela často se přistihnu, že mě tejpy táhnou a že mám to rameno asi v nějaké blbé pozici... Fakt "radost"

Trochu jsem si pohrála se vzhledem blogu, tak uvidím, jestli mi to vydrží nebo budu ještě upravovat.
Je léto!
Je třeba žít!
Je třeba se smát :)
Zzdenika

2 komentáře:

  1. Ty migrény jsou fakt hrůza, jak to zabije celý den :( za cvičení Zuzky obdiv, je to fakt šílená makačka. A držím palce, ať tejpy pomohou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo no migrény jsou zlo. Mně se líbí, že u Zuzky si můžeš jet ve vlastním tempu (= přidávat s rostoucí silou a kondičkou).

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)