čtvrtek 16. června 2016

Zuzka Light: 3. den

Ahoj všem :)

Nevydržela jsem to a ráno zkusmo hupsla na váhu... Vím, já vím, že váha není nejdůležitější, ale když ono je to TAK motivační vidět nějaký čísla! A tak jsem zjistila, že tělo začalo spolupracovat a konečně pustilo aspoň vodu a hoplá 2 kila dole. Vím, že to není tuk, vím, že to nejsou svaly, a vím, že vidím své kotníky :D
Nevím proč, ale Zuzku mám z nějakýho důvodu zafixovanou s culíky :) 
Cítím tělo, že je takové unavené, ale je to takovéto hlášení: "Cvičíme a tak ti dám pocit ze cvičení" ne ten bolavý křik: "Cvičíme blbě, přestaň s tím!"

3.den
Opakování prvního dne, úkol překonat sebe! Minule se mi povedlo zlepšit se víc, jak o kolo, tak jsem byla zvědavá, co dnes.
Nebylo to tak slavné v úterý to byl první cviky na počátku 3. kola dnes jsem začala 3. cvik ve 3. kole, tzn. 4 angličáky.
Kliky dámské, angličáky všechny správnou technikou žádná beginners verze :) Je to skvělý pocit!! :)
Jsme lidé, proto si život užívejme!
Kámoška včera udělala státnice!!
A tak se jde s paní magistrou posedět :)
Normálně jsem se vždy vykvákla na cvičení a dnes ne!! 
Jsem na sebe hrdá :) 
Zzdenika

1 komentář:

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)