středa 15. června 2016

Zuzka Light: 2. den

Ahoj lidi :)
Dnes druhý den a k tomu cviky, které jsem již jednou cvičila. Opět jsem zvědavá na to, o kolik pomalejší budu, ale nevěším hlavu, protože vím, že to bude kvalita :)

Mám slabé ručičky!!

Po prvním komandu bylo hned jasný, že cvik ruka-noha nedám z klasického planku, a tak jsem ho jela na kolenou. Nakonec se ukázalo, že o to jsem byla rychlejší. 2 kola a začátek 4. cviku výskoků s roznožením.

Mám z toho dobrý pocit, protože rameno jsem cítila až u protahování a to jen proto, že jsem ho možná moc natáhla :)
Dnes je to 80 dní do svatby mé nejlepší kamarádky!
To půjde, to dám!!
A budu fit svědkyně 
Zzdenika

2 komentáře:

  1. Cvičíte jen podle té Zuzčiny knížky? Nebo jedete nějaká její videa? Už dlouho to chci zkusit, pravidelně cvičím jógu a potřebovala bych to střídat s něčím jiným.

    www.42stupnu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, podle Zuzčiné knížky. Docela mě ten humbuk kolem jejího "turné" nakopl :)
      Líbí se mi, že v knížce jsou popsané její cviky, na co si dát pozor a jak správně provádět. Dobré je to i na cesty, kde je člověk bez internetu.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)