pátek 3. června 2016

Fit za 15 minut - 3. den

Dneska to začalo být zajímavý. Začala jsem pociťovat únavu, bolí mě zadní stehna, cítím unavené ruce. A to mám jako dnes cvičit první trénink a být lepší než když jsem byla odpočatá? No, to bude teda výzva!!

Dnes v práci šílený den, ale jako sladká tečka na konci týdne se mi podařilo dotáhnout některé věci naprosto luxusním způsobem a jsem na sebe fakt hrdá, že jsem si poradila a dovolala jsem se toho, co jsem potřebovala!! (aneb i po 3 letech v byznyse vás může něco překvapit a vy to můžete přemoct) :)

Domů jsem dorazila šťastná, jak tři grepy (kde já jsem se tohle přirovnání naučila, to mi nejde do hlavy :D ). Dočetla jsem rychle posledních pár stránek Mladého Samuraje a hrr na ni!!

Nastavila jsem časoměřič, mrkla na cviky a už se jelo... Bylo těch angličáků minule taky tolik?... Uff, ty jo jsem nějaká unavená... Heh, heh, heh ty angličáky mě ničí!!... Ty jo, tak první kolo za mnou. Cože?!?! Co je to za hroznej čas? To nemám šanci stihnout víc, jak dvakrát, musím zrychlit.... Ok, málem jsem si rozbila pusu při dřepu s výskokem, ale dobrý, žiju... Nééé, ty angličáky jsou nekonečný!!!... Hele druhý kolo za mnou, a ten čas docela dobrý, třeba bych mohla zvládnout aspoň celý angličáky... Jééé, angličáky za mnou, ještě mám chvilku... Uáááá posledních pár vteřin, honem na dřepy...

A tak jsem nakonec zvládla 3 kola a 11 opakování prvního cviku. Ještě teď tomu nevěřím, vůbec nevím, jak jsem to udělala, ale mám obrovskou radost.
Zítra ráno v 6:30 vyrážíme na výlet.
Plánovaný návrat po 21 hodině do centra města.
Tak trochu očekávám, že chůzí si odpracuju energetický výdej.
A cvíčo si vynahradím v neděli, bude Zuzka a večer pak trénink na tyčce!
Krásný víkend
Zzdenika

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)