čtvrtek 2. června 2016

Fit za 15 minut - 2. den

Přiznám se bez obalu, že dnes to byl náročný den...
Co se práce týká, tak jsem nevěděla kam dřív skočit a nakonec jsem tam strávila 10 hodin, ani jsem nemrkla, pak ještě za babičkou do nemocnice (ano, ano, po konci návštěvních hodin), ale babička vypadá mnohem líp než minulý týden, tak jsem ráda, že jsem tam sní mohla tu třičtvrtě hodinku být, ačkoliv jsem tam už neměla co dělat. A abych se nenudila, tak jsem cestou zpět znovu navštívila práci a na lísteček si tam rychle napsala vše, co mě cestou napadlo, že bych měla zítra udělat.

Cestou domů jsem četla knížku "Mladý Samuraj" díl třetí a jsem skoro na konci, takže se nám to tam začíná přiostřovat.

Po příchodu domů, jsem se převlékla napsala trénink, zapnula odpočítávání a šlápla do toho!
Druhý trénink! :) Zdálo se mi, že utíká hrozně rychle, ale nakonec jsem udělala 2 kola a začala jsem třetí cvik z pěti :) Asi to není špatné, když vezmu v potaz, že mě začínají bolet svaly ze včerejšího cvičení...
Druhý den za mnou, a co vy?
Pojďte taky cvičit :) 
Zzdenika

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)