čtvrtek 17. března 2016

Co se mnou dělá čisté paleo? A co bude dál?

Ahoj lidi :)
Je čtvrtek dopoledne a u nás krásně svítí sluníčko.

Je to něco málo přes měsíc a půl, co jsem začala být striktnější v dodržování palea, protože takovéto moje "držím to plus mínus" začínalo být víc mínus než plus (hamba mi, jsem ostuda).

Nicméně čisté paleo mi prospělo v několika ohledech, zlepšila se mi pleť (trochu jsem si myslela, že se mi vrací puberta), cítím se líp, ačkoliv mám pocit, že na trávení jsem měla lepší odezvu před 3 roky, kdy se mi trávení srovnalo během prvního měsíce a bylo mi hej. Teď mi přijde, že tělo s tou očistou zápasí, tak nějak víc.

Co je pro mě ovšem nejdůležitější, tak především psychika, přijde mi, že jsem od přírody poměrně negativní, nicméně malé výkyvy cukru mi dost pomáhají s pozitivním myšlením, jsem prostě víc v klídku :)
Nicméně mám ráda jídlo a nerada se trápím jak výživově, tak chuťově a tak nyní přichází chvíle, kdy zařazuji mléčné výrobky!
Třikrát hurá a tři dny se radujte!!!
Samozřejmě v rámci palea mluvím o mléčných výrobcích bez přidaných škrobů!
Pětkrát hurá a pět dní se radujte!!!!!
A co je na tom vůbec nejlepší? Rozhodně tu nemluvím o light výrobcích ani o polotučným mlíku, ale po pořádných nefalšovaných a plnotučných dobrotách v podobě smetany, řeckých jogurtů a kvalitních sýrech!
Sedmkrát HURÁ a sedm dní se RADUJTE!!!!!!! :)
P.s: Zajímal by Vás názor na konkrétní mléčné výrobky? Recenze a tipy na dobrůtky?
Takže si jdu dát kávu se smetanou
Mějte se rády a užívejte si všechny oblasti svého života!
Tak je to totiž nejvíc nejlepčí! 
Zzddenika

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)