středa 3. února 2016

Paleo čistě

S počátkem února se změnilo hodně věcí, ale kupodivu to šlo velmi přirozeně :) Jsem přestěhovaná (ačkoliv mám doma svinčík), cítím se velmi spokojená (i když mě zlobí ten nepořádek doma). Celé jsem to přežila ve zdraví a cítím se tak nějak, asi lehčí :)

A tak jsem si řekla, že aby těch změn nebylo málo, tak v novém bytě začnu zase od píky. Skoro 3 roky jím Paleo, ale poslední dobou se tak nějak plácám na místě a proto jsem se rozhodla vrátit se k prapůvodu. Oprášila jsem svůj starší článek Paleo v deseti bodech a nastavila jsem si pravidla čistě a bez debat. 

Oproti těmto bodům eviduji jen jedinou změnu a sice brambory. Uvědomuji si, že brambory jsou v podstatě jedinou přílohou, která je v paleu akceptována, ale vzhledem k tomu, že nic se nemá přehánět, tak počítám s bramborami primárně ve dny, kdy cvičím. Jinak za hlavní přílohu považuji zeleninu.

Další mou úchylkou jsou banány :D Prostě miluju svoji ranní kokosovou omeletu s rozmačkaným banánem.

Taky jsem si začala dělat neprůstřelnou kávu neboli Bulletproof Coffee.

Ingredience:
  • káva
  • 1-2 KL másla
  • 1-2 KL kokosového oleje
  • mixér

Postup:
  1. Uvaříme kávu standardním způsobem (je mi líto, ale turka v tuto chvíli vážně vynechejte :) - ideální je Espresso, překapávaná káva či kafe z French Pressu
  2. Nalijte či zalijte ji do nádoby, ve které můžete mixovat.
  3. Přidejte kokosový olej a máslo
  4. Mixujte a pijte :) 
 Zatím jsem trošku ospalá, protože jsem ze třech káv za den přešla na jednu kávu ráno. Ale jinak mám dobrou náladu a těším se z každého ukončeného dne, kdy si můžu říct, že jsem jedla čistě a bez zbytečných prohřešků (já vím dva dny nic nejsou :D)
Mějte se krásně a nebojte se nových věcí
nebo těch starých, které obnovujete :)
Zzdenika

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)