čtvrtek 28. ledna 2016

Změna je život a ve dvou se to lépe táhne, ale je to dřina

S cvičením to není moc slavné, ale mám velmi, velmi, velmi dobrý důvod :)

Taky hodně čtu, víc než poslední rok a jsem šťastná, že mám pořád (zatím), co číst. Za leden padly čtyři tituly, dva díly Zaklínače, jedna Zeměplocha a druhý díl Drizzta. Jsem nadšená, loni jsem byla hodně zabraná do práce a čtení jsem si užívala tak nějak "na půl oka" Teď se to však změnilo, mnohem víc žiju v reálném světě. Ve světě, kde jsou věci, činy a lidé, kteří mě baví a se kterými ráda trávím čas.

Jinak teda poslední týden bydlím v krabici, teda v krabicích :D Prostě jsem minulý víkend začala balit (paranoidní, že po večerech to nestihnu všechno) a tak mám obývák zaskládaný krabicemi, chůze po plovoucí podlaze zní jako v domě hrůzy, protože vitrínky se třepotají, jak jsou skříňky lehké a prázdné a já šílím z toho množství věcí, který mám... Asi to budu při vybalování muset těžce zredukovat. 

Moc se těším, z malého bytu se stěhuju do 3+1 (možná proto mám pocit, že bych si měla všechno nechat, ať to tam zaplníme :-) ). Z čehož vyplývá, že bude následovat návštěva Ikei a to tak, že ještě tento víkend, neboť akutně potřebujeme matrace, prostěradla a krabičku na obědy, když už tam budeme :D 
Mějte se, smějte se a milujte se :) 
Zzdenika

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)