pondělí 18. ledna 2016

Směle do toho a půl je hotovo

Ahoj lidičky

V televizi běží The Expendables II. a já mám ze sebe super dobrý pocit, protože jsem se dokopala cvičit. Někdy je těžký dostat se do fáze "cvičím pravidelně" ale když se do toho člověk dostane, tak je to paráda. Dnes tedy první krok k cestě za lepším tělem a zábavnějším životem :)

18.1.2016
♠ Snídaně: Vaječná kokoleta s banánem
♠ Oběd: Omeleta s loveckým salámem a pečené brambory

•  Po příchodu domů jsem si dala první trénink z Bikini Body Guide od trenérky, která se jmenuje Kayla Itsines a já jsem se konečně vrhla na její trénink, jak má vypadat a přestala jsem zkoušet Pre-Training, tak snad mi to půjde líp než předtím.

♠ Večeře: Buřt na pivě se zeleninou a pečené brambory
Dobrou noc a hezky se vyspinkejte :)
Zzdenika

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)