středa 20. ledna 2016

Nová Kayla a s ní nová bolest + Úspěch na tyčce

Ahoj, ahoj

Zajímalo by mě jestli to tu někdo čte a jestli to někoho zajímá, nebo jestli má někdo nějaké připomínky?? :)

Každopádně je dnes středa a já v pondělí cvičila Kaylu. S tím, že jsem poprvé zkusila její standardní trénink a ne Pre-training, který se mi nikdy nepodařilo cvičit víc jak 4x (prostě mě moc nebavil). Bolí mě zadek, ale není to taková ta bolest, při které se nemůžete vůbec hnout, je to velmi příjemná bolest aktivních svalů, které takovou nálož nečekaly. Cítím se nadšená a cítím se motivovaně a nadějeplně, váha mi teda hupsla asi o kilo nahoru, ale je jasný, že za to může voda v aktivních svalech, kterou svaly natáhly a to je dobře. 
Shoulder mount s pevnějším úchytem 
19.1.2016
 Snídaně: Kokoleta s banánem a s jablkem (Už jsem nemohla!! - Mohlo za to to jablíčko navíc?)
 Oběd (pracovní v restauraci): Kuřecí nudličky na kari s cibulkou + rýže (Ta mi prostě nedělá moc dobře, celé odpoledne mi škrontalo v břiše).
 Svačina: Zbytek od snídaně (Velikostně jako taková menší krabička)
 Večeře: Selská omeleta (vejce, salám, brambory)

• Zapomněla jsem doma krokoměr a to jsem se tááák moc těšila až si spočítám kroky za tento den. Měla jsem nějaké pracovní schůzky, které mě donutily více chodit a šli jsme i na pracovní oběd, tak jsem se těšila na spoustu kroků z normálního všedního dne...

20.1.2016
 Snídaně: Volská oka
 Oběd: Kuřecí filet, grilovaná zelenina a bramborová kolečka

• Pole Dance trénink s bolavým zadkem nebyl nic moc, ale docela se zadařilo a podařilo se mi (s malou pomocí trenérky) udělat mého prvního shouldermounta. Cítím se jako king :D Miluju tady ty pokroky v pole dance, neustále mě překvapují ty pocity kolem a všechna ta radost s tím spojená 

 Večeře: omeleta se sýrem
Ahoj a dobrou noc :-*
Zzdenika

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)