středa 6. ledna 2016

Denně nebo jednou za čas?

Krásný večer lidičky

Uvažovala jsem nad tím, zda by se Vám více líbili články na denní bázi, či byste radši viděli články, které se objeví jednou za čas? No, došla jsem k závěru, že pravidelné zápisky mě budou více motivovat :) Ale slibovat denní zápisky nebudu :D (se znám)

Začátek dalšího roku je vždy příležitostí. Příležitostí pro nový začátek, pro změnu a nebo jen pro upevnění starých zvyků. Pro mě je leden spíše takový kolísavý. Začátek nového roku, přání prožít světlé zítřky a zároveň během ledna budu opět o rok starší, což nenesu dobře, tak od svých 15-ti let :D

No každopádně jsem začala pracovat na některých mých návycích, o kterých jsem se zmiňovala v posledním článku, a o kterých se chci více rozepsat někdy během tohoto týdne.

Co se týká jídla, tak jsem najela na paleo režim, neboť má pleť vypadá jako by mi bylo čtrnáct a ne přes dvacet (což se mi stává vždycky, když začnu tlačit všechno jídlo horem dolem bez ohledu na složení).

5.1.20156 - to zas bude trvat než si zvyknu :)
♠ Ráno jsem zahájila pozdravem slunci, pupík jsem naplnila kokosovou omeletou ♥ a kávou s kapkou plnotučného mléka.
♠ Během dopoledne jsem tam lupla ještě jednu kávičku.
♠ A na oběd mě čekala slušná hromádka rajčátek a krůtí stejk a pak ještě jedno kafčo (s tím bych taky měla něco dělat).
♠ Odpoledne mě čekala mandarinka a hrstka přírodních mandlí.

• Poté už zahajovací hodina kurzu Fit For Summer, kterou pro nás pořádá studio pole dance, do kterého chodím. Proběhlo počáteční měření obvodů. Počáteční míry? Přes pupík 89 cm, přes zadek 117 cm a přes levé stehno 70 cm. Očividně byly Vánoce bohaté a taky jsem zavodněná.

• Taky mám krokoměr a úkolem je ujít 10.000 kroků, alespoň 5x týdně, takže s chutí do toho :)

♠ Večer mi můj drahý udělal grilovaný hermelín a k tomu kopec zeleniny (hrášek, mrkvička, kukuřice).
Sněží i na Jižní Moravě  Nezapomeňte si čepice :) 
6.1.2016
Na Tři Krále o krok dále... Včera večer jsem nemohla usnout, asi mě tížila večeře (ne, moc paleo večeře, ale vyhazovat věci, který jsem koupila na Silvestra nebudu, že?). Takže ráno jsem si trochu pospala.

♠ Posnídala jsem omeletu s uherským salámem a kafčo.
♠ Obědvala jsem omeletu s domácí slaninou a pak kafčo (zdá se mi to? Nebo je to dost jednotvárný?) no dobře na oběd jsem měla i sklenici, velikostně asi jako střední tatarka, plnou strouhaných okurek na kari (zavařenina)
♠ Na odpolední sváču jsem tam lupla hrst mandlí a řádek kvalitní české mléčné čokolády s pekanovými oříšky

• Pole Dance Level 2 - trénovaly jsme inverty, véčka, gemini a star a taky vlajku do žabáčka

♠ Po příjezdu domů (hladová jak pes) jsem si ohřála domácí klobásky, který mi dovezla ještě před koncem roku nejlepší kámoška, k tomu trošku kremžské hořčice a tomu pořádnou mísu nakládaného zelí, mňamina

• Podle krokoměru jsem ušla 4.979 kroků, ale přijde mi o divný :D 

Mějte se rádi a usmívejte se jako já :) 
Zzdenika

2 komentáře:

  1. Ahoj, vegetariánka nejsem, pročpak :D?
    Snad jo, držím palce:)!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přišlo mi to tak z tvého jídelníčku :)
      Beru si tě za vzor a půjdu ve tvých šlépějích :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)