úterý 12. ledna 2016

A proto Vám nic neslibuju :)

Ahoj, ahoj, jaký jste měli víkend?
Já těžce rodinný, v sobotu do práce a chystání občerstvení na neděli, a v neděli oslava. Včera jsme s Drahým taky ještě slavili. A ano, měla bych to hlídat, ale byl to vstup do nejlepšího roku mýho dosavadního života, takže tak :) (a nejlepší bude, a basta)


Víte, že mandlový dort z Ikei je bezlepkový? :D 

Každopádně se musím pochlubit v sobotu jsem nachodila 10.780 kroků a v neděli jsem povinně vyrazila na procházku a skončila na 10.158 krocích, což je dobrý na to, že jsem celý den slavila a nechodila.

12.1.2016
♠ Ráno kousek dortu a kafčo.

 Vstávala jsem poměrně brzy, tak jsem zapadla zpět do postele a začala číst knížku, kterou jsem dostala k narozeninám (Zaklínače II. - Meč osudu)

♠ Oběd byl vynikající, Drahý tomu říká selská omeleta (vejce, domácí slanina a brambory na plátky) a k tomu jsem si nakrájela rajčátka a papriku. Poté jedno kafčo.

• Dnes na tréninku jsme se zabývaly bříškem, takže jsme prováděly správně cviky, které většina z nás asi dělá špatně :) Přemýšlela jsem, jestli by vás zajímali podrobnosti k takovémuto cvičení a nějaká pravidla, jak cvičit danou partii??

• Cesta domů byla dlouhá, protože byla pešky :) Z Krpole až na nádraží pěšky a pak ještě doma chodit po okolí, ale nakonec je to 10.241 kroků - jupííí :) 

♠ K večeři byly zbytky (doslova) zbytek kuřecí bábovky, zbytek dortu z Ikei a ovocný čaj. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)