sobota 9. ledna 2016

10.000 za den / jsem trdlo :)

Ahoj lidičkové

7.1.2016
Poslední dva dny se nesly ve znamení kroků, zjistit, kolik tak přibližně kroků udělám za jeden den.
 Dnes tedy nějakých 4.200 kroků. Šlo mi tedy o kroky, které udělám v rámci běžného dne. Takže od zítra se těším na hlídání si 10.000 kroků (jsem zvědavá, jak mi to půjde).

• Den jsem započala ranní jógou, která mě, promrzlou na kost, pěkně zahřála a hned mi bylo lépe :)
♠ Na snídani kokoleta s banánem, mandlemi, slunečnicovým semínkem a brusinkami. A kafčo, taky beru vitamíny - sypké C, omega 3 a biosil.
• Taky jsem dnes měla lymfodrenáže
♠ Oběd jsem neměla... Takže jsem cestou z lymfa koupila zeleninu, kelímek rajčat a papriku, pak jsem to zajedla hrstkou mandlí a dala si kafčo
♠ Na véču jsem měla krůtí prsa na kostičky a k tomu celerové placičky - och, och 

8.1.2016

Jsou dny, které jsou hodně vyčerpávající a jsou dny, kdy jogíni doporučují necvičit pozdrav slunci, tak je poslouchám (pro jistotu). 

♠ Snídaně byla dnes slaná omeleta se salámem a kafe
♠ Před obědem ještě jedno kafe (mám nízký tlak a některé dny je ještě nižší, takže výjimečně)
♠ Na oběd krůtí kostky a celerové placičky a kafe (časový rozdíl mezi jednotlivými kávami je 2-3 hodiny)
♠ Večer jsme s kolegy z práce vyrazili chvilku posedět a trochu slavit. V restauraci jsem si dala kozí sýr v pancettě a grilovanou nakládanou zeleninu a čtyři giny s tonicem (mám pro něj slabost) na druhou stranu to znamená, že po té poslední párty jsem asi překonala nechuť k alkoholu :D 

•  O půl desáté jsem dorazila domů, zjistila, že mám nachozených něco přes 4.000 kroků, tak jsem si řekla, že bych mohla jít ještě na rychlou procházku, abych měla těch 10.000, že? Jenže ve chvíli, kdy jsem v kabelce hledala klíče mi zmrzl úsměv na rtech... Nemám klíče od bytu!!! Co teď? Zavolala jsem jedno číslo a výsledkem byla cesta přes celé Brno k mému zachránci. Hodina cesty šalinou a pak honem spát, protože v sobotu mám službu v práci... Trdlo jsem :) P.s: Klíče visí doma na věšáku, nikde jsem je neztratila...
Více štěstí a méně zapomnětlivosti!!
Zzdenika

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)