pondělí 24. srpna 2015

Kayla Itsines - Bikini Body Guide (Pre-Training)

"Síla není jen o tom vytrvat, ale i o schopnosti začít znovu."
"Když přijde porážka, přijměte to jako signál, že tvé plány nebyly důkladné, obnovte ony plány a vyplujte ještě jednou k vašemu vytyčenému cíli." Napoleon Hill

Na poprvé se nepodařilo, byla jsem nemocná, všechno se mi posunulo a já se opět přesvědčila o tom, že věřit lidem se nevyplácí a že přátelé nejsou vždy skuteční. Samozřejmě nic z toho mě nemělo odchýlit od cíle, ale stalo se. Brečet nebudu ani nad promarněným časem, kdy jsem necvičila, ani po lidech, kteří jsou falešní a poslouchají pomluvy.

Raduji se...
... nad tím, že znám pravé přátele a že se jim daří!!
... z nového telefonu s GPS (miluju měřič tras) a s Instagramem, protože je tam neskutečně moc motivace :)
... že můžu začít Kaylu znovu od počátku a mám tak plán skoro do konce roku :D
... protože jsem živá, mám práci, mám cíle a to je víc než smutek, bezcílnost a bloumání životem.

Pro motivaci si sem přikládám svoji srovnávací fotku, která jde bohužel opačným směrem než bych chtěla + taky budou denní zápisky.

Týden 1
24.8.2015
Člověk si rychle odvykne... Ale život je o překonávání překážek :) Mám za sebou první cvičení "Legs&Cardio" z přípravné části tréninků, která bude trvat 4 týdny. Třepou se mi nožičky a pálí mě zadeček, ale pocit je to k nezaplacení. Mám ráda, když vím, co mě čeká, proto necvičím na čas, ale na kola. Takže je celkem 8 cviků, které zopakuji 2x. Dnes mi cvičení trvalo 20:53 + zahřátí a pak protažení.

25.8.2015
Bolí mě zadek a chůze do schodů začíná být těžká :) Ale mám dobrý pocit a dobrou náladu. Odpoledne jsem měla "běhání" po městě a bez šalinkarty to bylo o to uběhanější (ale pak jsem si koupila novou).

26.8.2015
Když delší dobu sedím, tak pak nemůžu chodit, protože mě bolí zadek!! Ale pocit je to boží :) Dnes naštěstí "Arms&ABS" takže nohy a zadek si mohli oddechnout. Bylo to i rychlejší než minule 17:26 a ani ze mě tolik nekapal pot. Jsem zvědavá, co bude příští týden, když srovnám první a druhý týden, snad bude zlepšení.

27.7.2015
Pořád mě bolí zadek!! Už mi to přijde vtipný nebo možná k pláči. Když si lehnu na břicho, tak pěkně cítím, jak se napíná a lehce cítím prsní svaly :)
Odpoledne jsem věnovala přehazování bytu a tak je posunutá obývací stěna, odnesená jedna komoda do druhého pokoje a taky jsem přesunula svoji plánovací tabulku do míst, kde cvičím :)
Část mojí nástěnky, kde mám motivační obrázky a tabulku a jiné fotky a obrázky :)
28.8.2015
Trénink "Full Body" procvičil i zadní bolavé partie a ejhle ono to šlo :) Příští týden mě čeká druhé kolo totožných tréninků, takže vím, co mě čeká a jsem zvědavá co na pondělní trénink řeknou moje zadní/spodní partie.

29.-30.8.2015
Konec týdne byl víceméně odpočinkový. V sobotu akce s bývalou prací a procházka kolem pastev s koníčky. Steaky z krkovičky a prostě klídek. A v neděli setkání s lidmi z tábora, což byl těžkej zevl, ale příjemnej :)

Týden 2
31.8.2015
Nevíte, proč jsem si myslela, že stejné cvičení druhý týden bude míň bolet? Neměla jsem pravdu, tentokrát cítím zadní stehna. Závěrečné protažení jsem kapánek protáhla, ráda bych následujících několik dní chodila normálně :) Odměnila jsem se večeří v podobě batátového krému a "čínou" (jen zelenina, žádné nudle).