úterý 7. července 2015

Tvorba návyku + BBG 2. část

Ahoj lidičky :)

Názory na návyky a jejich pěstování se různí, ale došla jsem k závěru, že vytvořit si návyk trvá 21 až 254 dní :D To nevypadá moc vesele, že? Ale pokud chceme vytvořit návyk nemělo by nám být jedno, jak dlouho trvá jeho vytvoření? Vždyť je to návyk, chceme to dělat pořád! Zuby si taky čistím pravidelně a automaticky.
Na druhou stranu, když někdy usnu s knížkou v posteli, tak si netrhám hlavu, že jsem si nevyčistila zuby, protože je to výjimečný stav. A tak by to mělo být s každým návykem.

Očividně se všechny prameny shodnout jedině na tom, že u návyků je mnohem důležitější vytyčit konkrétně, PROČ to chci dělat, CO chci dělat a KDY to chci dělat.

Proto nefunguje - "budu cvičit, abych byla modelkou", ale je třeba určit si, že "v úterý a ve čtvrtek budu po práci chodit do posilovny a shodím 5 kilo". Nestačí "chci mít uklizenou kancelář" je třeba to upravit "půl hodiny před odchodem z práce si uklidím stůl a nachystám úkoly na zítřejší den a budu tak lépe připravená na každý nový den" 
Co bych chtěla tedy změnit?

pátek 3. července 2015

Kayla Itsines - Bikini Body Guide

... a to je trest za to, že jsem dlouho nepřidávala nic na blog. Jsem prostě umělec.... Podařilo se mi smazat můj včerejší článek, kterej jsem psala snad od pondělí... Jupííí :( (Proč na blogspotu není "koš"? Docela by se hodil, když se někdo "uklikne").

Samozřejmě, stejně ho už nikdy nenapíšu, ale chtěla bych zachovat aspoň obsah. 

Dostala jsem se do fáze, kdy bylo třeba se rozhodnout, co bude dál se mnou a s mým cvičením. Krásně to vyšlo tak, že studentům začínají prázdniny a mě čeká tohle rozhodování. 
Nakonec jsem si vybavila pár tipů a v počítači našla .pdf, které mám stažené asi někdy od ledna a které obsahuje cvičební program mladé australské trenérky.