úterý 7. července 2015

Tvorba návyku + BBG 2. část

Ahoj lidičky :)

Názory na návyky a jejich pěstování se různí, ale došla jsem k závěru, že vytvořit si návyk trvá 21 až 254 dní :D To nevypadá moc vesele, že? Ale pokud chceme vytvořit návyk nemělo by nám být jedno, jak dlouho trvá jeho vytvoření? Vždyť je to návyk, chceme to dělat pořád! Zuby si taky čistím pravidelně a automaticky.
Na druhou stranu, když někdy usnu s knížkou v posteli, tak si netrhám hlavu, že jsem si nevyčistila zuby, protože je to výjimečný stav. A tak by to mělo být s každým návykem.

Očividně se všechny prameny shodnout jedině na tom, že u návyků je mnohem důležitější vytyčit konkrétně, PROČ to chci dělat, CO chci dělat a KDY to chci dělat.

Proto nefunguje - "budu cvičit, abych byla modelkou", ale je třeba určit si, že "v úterý a ve čtvrtek budu po práci chodit do posilovny a shodím 5 kilo". Nestačí "chci mít uklizenou kancelář" je třeba to upravit "půl hodiny před odchodem z práce si uklidím stůl a nachystám úkoly na zítřejší den a budu tak lépe připravená na každý nový den" 
Co bych chtěla tedy změnit?
1. Pravidelné cvičení
  • Proč: Shodit 10 nabraných kilo navrch, abych se zase cítila fajn
  • Jak: Kayla Itsines a její Bikini Body Guide
  • Kdy: Cvičení dle rozpisu => Po,St, Pá (včetně strečingu) + Chůze => Út, Čt, So
2. Chodit včas spát
  • Proč: Aby se mi ráno dobře vstávalo a mohla jsem se v klidu a bděle nasnídat
  • Jak: Začít se chystat do postele kolem 21:30, a nejpozději v 22:30 ulehnout (lépe ve 22:00)
  • Kdy: Večer, neasi :D
    3. Hlídat si pitný režim
    • Proč: Protože málo piju a nechci mít oteklé nohy, bolavou hlavu a nafouklé bříško
    • Jak: Hlídat si kolik toho za den vypiju (max. 2 kávy denně, aspoň 1 čaj denně, a v práci minimálně konvičku pití (jinak tedy hlídat cca 2 litry vody)
    • Kdy: Každý den!!
    ...............................
    Den 5 - 3.7.2015
    Stále vláčná, ještě to vydržím. Rekonvalescence mých spodních partií probíhá fakt bídně, ale věřím, že je to nemocí, že tělo investuje energii do trávení místo do svalů...

    Den 6 - 4.7.2015 až Den 8 - 6.7.2015
    Návštěva nejlepší kamarádky v Luhačovicích spojená s návštěvou jejího malého miminka :) Celý víkend bylo vedro, takže nás čekali jen krátké procházky (teta vozila kočárek jako divá :) ) a taky jedna chůze po bytě skoro hodinu s mimčem vyvěšeným na jedné ruce (biceps dostal vážně zabrat) :D Ale on tak krásně spinkal a když jsem zastavila, tak se začal budit :)

    Den 9 - 7.7. 2015
    Přemýšlím, jak to udělat, když se mi vyfoukli 3 cvičení během týdne, asi zkusím teď každý den jedno cvičení BBG, ale takovým způsobem, že pojedu na opakování. Tzn. každé kolo 2x a měřit si čas. Uvidím jak budu bolavá a zkusila bych to dohnat, aby se dostala zpět do cyklu :)
    Poznámka: Cvičení na opakování mi maximálně vyhovuje, člověk ví, že se blíží konec. Takže dnešní cvičení trvalo 26 minut a 33 vteřin :)

    ♥ 1. kolo  ♥ 2. kolo 
    - 15x Push Ups (On Knees)  - 15x Lay Down Push Ups (On Knees) 
    - 15x Straight Leg Raises  - 15x Straight Leg Sit Ups 
    - 15x Toe Taps  - 15x Tricep Dips 
    - 30s Plank  - 30x Ab Bikes (15 per side) 
    ♥ 3. kolo = 1. kolo 
    ♥ 4. kolo = 2. kolo 
    + mimo čas: Upper Body Stretch Routines

    Žádné komentáře:

    Okomentovat

    Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)