středa 2. července 2014

Je to skoro rok....

Čas neuvěřitelně rychle utíká, když se něco děje... A já mám teď prostě chuť se s vámi podělit o to, co se dělo loňský rok a tak nějak věřím a doufám, že to nebude jen jediná zpráva za toto léto :) 

Loňský rok byl obrovský mazec... Od srpna dál se stala strašná spousta věcí! Semlelo se to tak, že jsem se v jednu chvíli stěhovala, byla donucena ukončit školu a v podstatě jsem se psychicky zhroutila... Vzhledem k tomu, že se mi obrátil život, doslova naruby, tak jsem ráda, že je tato část života za mnou. 

Dost dlouho poté jsem se hledala. Co s prací? Co se školou? Co paleo? Co sport? Co bude dál? A budu ještě někdy šťastná? 

BUDU!! A JSEM!! 
Jsem jiná a přesto stejná... 
  • Mám práci, která mě baví. 
  • Jím paleo, který mi maximálně vyhovuje (a ano zkoušela jsem to i bez něj). 
  • Dostala jsem na vysokou (ano, opět) :) 
  • A začala jsem chodit na pole dance a snad pravidelně jezdit za trenérem Muay Thai

Ale ten jediný (na první pohled) viditelný rozdíl u mě je tento: Aneb léto 2010/ zima 2014 / jaro 2014
Tak se mějte krásně a snad brzy zase ahoooj :o)
Zzdenika

5 komentářů:

  1. Držím palce ať se vše daří podle tvých představ. Ano a souhlasím, optimismus je ten nejlepší náhled na život. Drž si ho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš, jak moc mě potěšil tvůj komentář a ten pocit, že i přes tak dlouhatánskou pauzu, si to tady někdo přečetl :) Děkuji :)

      Vymazat
  2. Tyjo, perfektní pokrok! Jsem ráda, že se máš dobře, několikrát jsem si na tebe vzpomněla, co s tebou asi je :-) Tak doufám, že nám občas dáš vědět! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. hlavní je, že si se z těch sra*ek zvedla a jdeš dál a pořád si neztratila víru ve svět a lidi a sebe...smekám, po opravdovém pádu se zvedá opravdu těžko, seš dobrá!

    OdpovědětVymazat
  4. I v ty nejtemnější dny, doufat musíme, že světlo se zvedne :) A ono se zvedlo :P

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)