čtvrtek 14. února 2013

42.den - Valentine's Day

Pěkný den vám všem!! 
Nevím, jak vy, ale já mám ráda příležitosti... 
A dnes je příležitost k lásce, k romantice i k vášnivému sexu na jednu noc :D
Tak proč si to neužít, když dnešek k tomu vyloženě vybízí? :o) 
Přeji vám všem krásného Valentýna v náručí drahého...
...třeba i v náručí vašeho drahého a oblíbeného křesla :D 
Já jsem si včera parádně zacvičila a starosti hodila za hlavu!! 
Vyplavily se mi všechny šťastné hormony, které poslední týden odpočívaly 
(kde si asi tak ty potvůrky válely zadečky?) 
A teď už mě nic neporazí :o)
♥ Přeji vám takový den, po jakém toužíte!! ♥
♥ Zzdenika ♥



12 komentářů:

  1. I tobě hezký den. Já dnešek zasvětím sebelásce.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný den i tobě!
    Já si dneska dám pořádně do těla a pak lehnu do postele s filmy a ani se odtamtud nehnu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já ti snad budu závidět - taková pohoda!!! :)
      A co blog? Nestýská se ti? :D :D :D

      Vymazat
    2. Takhle si užíváme my nezadané :D
      Ani ne.. přemýšlela jsem o tom, že bych ho obnovila, ale nakonec jsem si řekla, že takhle mám aspoň víc času číst moje oblíbené blogerky :))

      Vymazat
    3. To je pravda - zabírá to děsnýho času, že? :D :D

      Vymazat
  3. Tobě taky hezkého Valentýna :) já ho neslavím s přítelem, ten svátek se nám nelíbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já si říkám, že když je příležitost, proč ji nevyužít a neozvláštnit tím denní rutinu :o)

      Vymazat
  4. Ten úvod nemá chybu :D ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mě těší, že se ti líbí :o)

      Vymazat
  5. Přesně tak soudnost :-D To některým chybí a dosti...Sama jsem trošku přibrala po Vánocích a jsem opravdu moc kritická (ale pouze k sobě) :-D A žádný trenér není třeba, ani holka, co by ti říkala, co jíst...Je to jen o vůli tebe samé...;-) Nic víc na tom enní ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jenže potíž je v tom, že v dnešní době stále existují lidí, kteří o zdravém stravování nic nevědí (fakt se tomu někdy - rozuměj stále :D - divím, ale je to tak) A tak existují tihle poradci, kteří je svedou na správnou cestu :o)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)