pondělí 28. ledna 2013

Trénink od ledna 2013

Zdravím!! :)

Jak název napovídá, tak dnes to bude o tréninku. O tréninku v posilovně! 

Aktuálně jsem se dostala na výsledné 3 návštěvy posilovny týdně. Jestli se to změní, to teď netuším, ale předpokládám, že tento styl tréninku mi nějakou dobu vydrží.

     • Trénuji v pondělí, ve středu a v pátek. 
     • Mám v každém tréninku zařazenu jednu primární partii těžce a pak jinou lehce (např, záda, nohy, prsa) a k ní nějaké doplňkové cviky (ramena, triceps, biceps).
     • Snažím se dělat více kloubové cviky (komplexní - takové, které zatíží víc než jeden určitý sval). 
     • Výsledkem by měl být nárůst síly a vyšší váhy než doposud. (vím, že tento styl tréninků není u dívek moc oblíbený, ale věřím, že každý, kdo čte tento blog se aspoň trochu zajímá o zdravý životní styl a tak ví, že žádná žena, která zvedá těžké váhy nikdy nebude vypadat jako kulturistka)
 ▲ Vlevo - Starší foto // Vpravo - foto Leden 2013 ▲
▲Článek▲
▲Pavla Kladivová - naše nejsilnější Češka :o) Co myslíte, má postavu jako kulturistka nebo tam vidíte ženské tvary? ▲
+ jako bonus přidávám odkaz: Rozhovor s touto Superwoman :)

Jak můj trénink probíhá: 
  1. Zahřátí - veslovací trenažér, eliptical nebo třeba malá rozcvička (10 burpees, 10 dřepů, 10 kliků, 10 výpadů spod.)
  2. Samotný trénink
  3. Cardio po tréninku (ne pokaždé) jedná se o 10-30 minut na nějakém cardio přístroji (cross trainer, veslovací trenažér, kolo, stepper) - většinou mám nějakého oblíbence a pořád ho jedu :D a pak to změním a jedu pořád dokola něco jiného
  4. Protažení (velmi důležité) - většinou mi stačí cca 5 minut (zaměřuji se především na partie, které jsem cvičila).
A teď už samotnému tréninku. Rozdělila jsem ho naprosto neoriginálně na A, B a C :-D 

Trénink A (pondělí) - odkaz zde
• záda, ramena, triceps a břicho

Trénink B (středa) - odkaz zde 
• prsa, záda, ramena, biceps

Trénink C (pátek)
• nohy, spodní záda, ramena, břicho

O jednotlivých trénincích zase příště a s obrázky :o)
Cvičte a neflákejte se! :)
Ať jsme krásné a vysportované!!
Zzdenika

31 komentářů:

  1. Posilovnu jsem nahradila domácím cvičením, ušetřím tak spoustu času i peněz, navíc teď nemám nikde poblíž vhodnou posilovnu. Btw. kam v Brně chodíš ty?
    Krásný den, Ivet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jestli jde posilovna plně nahradit v domácím prostředí (až příště uvidíš nějaké mé cviky, tak jistě pochopíš proč :D :D ) Hlavně tam chodím s přítelem, takže je to taková společná chvíle (pravidelná :) )

      Vymazat
    2. Těším se na ukázku tvých cviků! :)

      Vymazat
  2. Hezky makáš! :-) Jinak ženské tvary vidím, ale ani tohle už se mi nelíbí... je to věc vkusu no :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš jde o to, že ona maká, tak jak žádná z nás nikdy makat nebude (cvičí vrcholově a na sílu) a přesto vypadá, tak jak vypadá... Takže takhle my nejspíš nikdy vypadat nebudeme :o)

      Vymazat
  3. pořádně si dáváš do těla:)

    jednu dobu jsem chodila do fitka minimálně 4x týdně, ale cvičila jsem blbě, většinu času na pášu nebo rotopedu, a potom, na strojích ruce a nohy - no a akorát mi na stehnech narostly velký svaly, takže potom vypadaly takový mohutný, tlustý :/
    teď cvičím hlavně doma, po zimě budu zase běhat, a občas chodím na nějakou vedenou lekci do fitka, tak mi to teď vyhovuje nejvíc:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velký svaly na nohách?? Vždyť to nejde - ty jsi taková štíhlounká... Co by jsi asi dělala mít moje stehna? :D :D člověk se prostě vidí jinak než jak ho vidí okolí :o)
      To je asi nejdůležitější! Najít něco co tě bude bavit!!

      Vymazat
  4. Já z ní mám rozporuplné pocity. Na jednu stranu to u mě ztrácí ženskost, na druhou se mi svaly moc líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jasný - já na tyhle lidi (třeba i některé bodyfitnessky) koukám a jednou mi to přijde jako vrchol všech mých snů a jednou mi to přijde moc, a aby mi to nebylo líto, tak jednou mi to taky přijde málo :D

      Vymazat
  5. Tak tohle děvče bych nechtěla ničím naštvat a dostat od ní ránu. ;-) Královna je to!
    Ačkoliv já mám stejně radši princezny...takové, co rády sedávají poblíž balkónu, pozorují vločky a pijí svařák...Zdeni, dneska budu pít na tvou počest, protože ty mě tolik bavíš!!!! Jo a ráno jsem dělala deset dřepů a celou dobu myslela na tebe :-D
    Vivi :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh, to mě tak moc těší, že někdo cvičí s myšlenkou na mě :)
      Mám rozporuplný pocit z toho pití na mou počest (- ale kolikrát se mi v životě poštěstí, že někdo pije na mou počest?). Tak doufám, že jsi si to pití na mě užila plnými a hřejivými doušky! :)

      Vymazat
  6. Ty jo to si ty... No to je nadhera!!! Ja miluju zensky svalnaty...hrozne se mi to libi:-) ja chci zacit taky cvicit jenze po porodu mam rozjetej primej brisni sval a nevim co s tim:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nejsem já :D :D Neříkám že bych to nechtěla být já, ale do téhle slečny mám hodně daleko :)
      Nevím, jestli se dá s rozjetým břišním svalem něco dělat (na druhou stranu, kdo nic nezkusí, ten nic nezíská...) Rozhodně to můžeš zlepšit i když stejné jako před porodem to asi nebude. Nehledě na to, že jsi štíhlá, takže to určitě nebude nic hrozného :o)

      Vymazat
  7. Ak to vezmem zo stránky že sa tým živí, že je to jej veľké hobby tak je to pekné. Ale žiadne ženské tvary tam veľmi nevidím a mne osobne sa takéto ženy nepáčia- ale vec v kusu :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věc vkusu - to jsi napsala hezky :o)
      Šlo především o to, že víc "nežensky" ženská nikdy vypadat nemůže (víš jako že kulturistka to není a tohle je nejspíš maximum, které ženská může "čistě" dosáhnout)
      Hlavně ať se holky nebojí jet těžké váhy, protože by musely moc makat, aby vypadaly jako Pavla (a to asi málokdo takhle maká) :)

      Vymazat
  8. Ani mě tedy tato postava příliš neoslovila. Dle mého už je to příliš kulturistické. Rozhodně jsem viděla i lepší. :))
    Na druhou stranu nezapře to, že na sobě těžce dře. To musí být jasné každému, kdo si ty fotky prohlédl. ;) Pokud je jejím cílem mít právě takovou postavu, tak jí fandím. Je šikulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejím cílem je dostat se na Olympiádu ve vzpírání (tato postava je bonus, kterého málokterá holka dosáhne) :)

      Vymazat
  9. Páni, tak tato slečna má můj obdiv! Já bych se ráda dopracovala tak na půl cesty k této postavě, protože mi to připadne už trochu moc :) Ale musím se přiznat, že když jsem si prohlížela článek, tak jsem z toho pochopila, že jsi to ty :D Až pak z komentářů mi došlo, že ne :DD Jinak posilku máš pěkně rozvrženou, přeju hodně úspěchů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že bych si tady stěžovala na postavu a snažila hubnout, kdybych vypadala takto? :D :D Né, já to doopravdy nejsem :o)

      Vymazat
  10. Já jsem taky do svého civčícího plánu zařadila posilovnu, ale kombinuju to se cvičením doma. Jinak slečna určitě maká jako ďábel a samozřejmě to oceňuji, ale i na mě je to už příliš..Nevím čím to je, svaly se mi líbí, ale ona mi příjde už dost mohutná, ženskost už se trošku ztrácí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem uvedla výše, šlo mi především o to, aby si holky uvědomily, že tohle je v podstatě maximum jakého dívka může přirozenou cestou dosáhnout a že se rozhodně holky nemusí bát, že budou vypadat jako některé kulturistky :o)

      Vymazat
  11. Anonymní29.01.13 8:51

    http://www.xxtreme.eu/cz/b-Kruhovy-trenink-pro-zacatecniky--36 tady máte novější fotky - podle mě vypadá čím dál líp :-) Pavla je borka, navíc je taková maličká, že ty svaly nepůsobí nežensky. A taky má sílu jak bejk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No samozřejmě, její osobní blog :o) Je právě skvělé vidět, jak se vyvíjí postupem času :o)
      Na kulturistkách mi vadí, že jsou v obličeji často strašně staré a takové seschlé, ale Pavla má stále takový dívčí obličej :o)
      Skvěle vypadá vedle svého přítele, je taková malinká :o)

      Vymazat
  12. já nevím, to mi přijde moc...
    ale moc se mi líbí tvoje fitko rozvržení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Mně se taky líbí :)

      Vymazat
  13. Telo posuzuju hlavne z hlediska symetrie a vubec celkoveho souladu a vyzarovani. Takze slecna ma podle me hezke telo, ale ja osobne bych takove mit nechtela. Chci, aby moje telo bylo silne, pruzne, vybusne i vytrvale, proste aby zvladlo vykonat to, co si zrovna zamanu (at je to zvednuti jedenapulnasobku vlastni vahy nebo ujeti 300 km na kole).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato slečna jistě má všechny vlastnosti, které chceš (a že ti to jde velice převelice) mít i ty... Sleduji ji již delší dobu a kdybych si mohla vybrat vzor tak je to Pavla nebo pak ještě Katka Kyptová (obě jsou to nadšené tvrďačky a jejich trénink mnohdy převyšuje dvojnásobek váhy a zároveň se obě věnují intenzivnímu kardiu a taky "šílenému" corssfitu :D ) Je jasné, že každý máme jiné cíle a jde o to dosáhnout jich :o) Přála bych si aby se to každému zadařilo :o)

      Vymazat
    2. Mozna, mozna ne... Prijde mi jen, ze vzhled stoji mnohdy na prvnim miste. Malokdo jde ve svem usili dal a hloubeji. Kazdy ma samozrejme jine cile, ale mit svalnate telo je proste jen z dalsich trendu dnesni spolecnosti - casto jako kdyby to mela byt (lepsi, hodnotnejsi, respektovanejsi) protivaha hubene stihlosti. A protoze se to zastituje frazi "zdravy zivotni styl", ma to byt i jakysi odraz zdravi obecne. Takze ted uz neni zdrava stihlost, ale svalnata stihlost...
      Mmch, crossfit v podobe, v jake se propaguje dnes (podobne jako HIIT), si odporuje uz v samotne definici, takze privlastek sileny lze pouzit i bez uvozovek...
      Ale abych nedstila jen siru - myslim, ze je vyborne, kdyz lidi najdou nejaky cil (i kdyz je to jen trend posledni doby) a jdou si za tim. Zdrava posedlost necim je vzdycky pozitivni, posunuje to cloveka dopredu a brousi jeho osobnostne moralne volni vlastnosti.

      Vymazat
    3. *malokdo jde ve svem usili dal a hloubeji - myslim tim prevaznou vetsinu blogerek

      Vymazat
    4. Teda děvče! Ty bys mohla psát knihy moudrostí ( jsem moc ráda, že jsem na tvůj blog narazila :) ) Ono to tak bylo vždy... Je "moderní" určitý styl, vzhled, jídlo a i váha. A většina lidí chce to, co je dnes moderní... Přiznejme si to otevřeně, modelky jsou v úpadku (no kde jsou ty doby, kdy většina národa koukala večer na Miss? Já osobně si už pár let Missky vůbec nevybavuji), takže logicky přichází něco nového... Budeme věřit tomu, že to bude lepší než anorekticky vychrtlé modelky (na druhou stranu toto je takový extrém, že bez drsných úprav v jídelníčku a velkého množství sportu hrozícího přetrénováním, se těchto postav ve valné většině nedá dosáhnout... Což si mnoho lidí, tak jako u modelek, stále neuvědomuje). Jen škoda, že osvěta v tomto případě nic neznamená, protože jedním uchem dovnitř a druhým ven...

      Vymazat
    5. No, trochu jsem prestrelila (nekdy citim mirnou frustraci, kdyz ctu/slysim narky a touhy dnesnich slecen). Jak pises, osveta s nulovym ucinkem, hlavne mit svaly a postavu hned ted, nejlip uz zitra. Chce to trochu si nabit drzticku.
      Drzim palce a ocenuju, ze mas ve svem snazeni a prezentaci cilu a vysledku integritu!

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)