pondělí 5. března 2012

2.2.-2.3.2012

Máme tu únorové shrnutí mého snažení!!

Váha se vyvíjela velmi velmi zajímavě.... Ráda bych řekla že první skok dolů byl zapříčiněn střevní chřipkou, takže je jasné, že to vypadá, jak to vypadá... Ovšem velmi mě potěšilo, že jsem si nižší váhu udržela... Bohužel mi přišla menses o týden dřív a tak mi váha na konci měsíce vyskočila (aktuální je 80,0 - už 3 dny)

Každopádně cvičení začíná ukazovat na nepatrné leč velmi milé změny na mé postavě v pase mi ubyly 2 cm. Jsem taková hruška, případně přesýpací hodiny a tak mi prvně jde pas a prsa (přičemž měřit prsa je zajímavá zkušenost nicméně si myslím, že zrovna tahle míra se měří velmi velmi a ještě jednou velmi nepřesně :D ) zadek se ještě nehejbe - což teda neznamená nic divnýho vzhledem k tomu, že přes zadek mi to ubývá nejhůř... Těší mě, že zásah lymfo-drenáží je tak viditelný (stehna i lýtka nemám oteklá a čísla !klesají!)
A nakonec přehled cvičení - jak vidíte žádná sláva, ale snaha byla... Ta nemoc mi trošku pokazila a pak jsem se stále necítila úplně all right, i když jsem už začala... čili konec měsíce je takový nemastný neslaný... Ale březen bude lepší. Sluníčko mi vlévá krev do žil a snad ani ještě nebude alergická sezóna, která mi jistě dá jako obvykle pěkně zabrat...

pátek 2. března 2012

Suzukiho střečink

      ... je celosvětově uznávaný a využívaný systém dokonalého protažení. Používá se k rozvíjení pružnosti, odstraňování svalových bloků či protahování jednostranně zatížených svalových skupin (např. při posilování). Při správném a pravidelném provádění. Suzukiho strečinku budete během čtvrt roku umět udělat most, provaz nebo rozštěp.

  • Před strečinkem prohřejte svaly - stačí např. rychlá chůze.  
  • Cviky provádějte v pořadí obrázků.  
  • Dostaňte se vždy pomalu a plynule do polohy, kdy svaly a šlachy cítíte, ale nic vás nebolí. V této poloze vydržte aspoň 10s. Čím déle vydržíte, tím bude protahování účinnější. 
  • Potom se velice pomalu napněte ještě trochu víc a opět vydržte minimálně 10s.  
  • "Nesymetrické" cviky provádějte na obě strany.  
  • Cvičení opakujte nejlépe každý den ráno a pozdě odpoledne, a nejméně každý druhý den.  
  • Nikdy nekmitejte! Vždy se snažte pomalu napínat a pomalu uvolňovat. Výsledky budou znát.