středa 5. prosince 2012

Random - Listopad 2012

Před článkem bych vás chtěla upozornit na aktualizovaný článek k projektu 101 goals in 1001 days - 

72. na každé roční období udělat malinkou výzdobu, kde se objevila aktualizace pro Zimu 2012 :o) 


Tak a teď tu mám pár fotek, které se u mě objevily během minulého měsíce :o) 
 ▲ Víkendová snídaně aneb Královská snídaně :o) 
• Zleva: Dýňový muffinek (recept zde), vločková kaše a jablečné pyré - u obojího skořicová Alnatura čokoláda (výhra v giveaway u Fitness-girl) a nakonec Ricorré s mlékem
 ▲ mufiinek do mikrovlnky + rohlíky (které jsme měli asi po půl roce) 
- vzpomínám, že 3 byly s marmeládou (domácí) a další tři byli se sýrem a Schwarzwaldskou šunkou.
• Je vám jasné, že jak jsou ty rohlíky rozdělené, tak ta menší část je moje? :D :D 
Kuřecí bábovka pro mamku k narozeninám (recept zde
 ▲ Takhle se u nás skladují oříšky 
- nakoupíme hromadu ořechů a všechny je nasypeme do krabice od velkého (2250g) proteinu
• Když třeba peču, tak je tam "hrnek vlašských ořechů"... No a já naberu hrnek tady té směsi a je vymalováno :)
 ▲ Malý předvánoční nákup 
(no na konci listopadu už se Vánoce začínají blížit, ne? :) )
 
 
▲ A nakonec nej (nejvýznamnější, největší a nejrušnější) náměstí našeho města 
a ukázka jak to vypadalo 29.listopadu 
(od 30.listopadu, kdy rozsvítili stromeček se tam člověk ani nehne)

10 komentářů:

  1. mufiinek do mikrovlnky a kuřecí bábovka vypadají zajímavě :) ty rohlíky se mi ale fakt příčí! :D
    oříšková směs místo jednoho druhu je super!
    a kde kupuješ protein?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. víš jak, jeden rohlík ještě nikoho nezabil... A bydlíme tady 5 měsíců a rohlík jsme měli jednou :)
      Proteiny kupujeme různě, podle ceny :D

      Vymazat
  2. Brno, Brno!! Je fakt, že se tam nedá ani hnout! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný fotky, například o kuřecí bábovce slyším prvně ;-) musím se ale zmínit že jak jsem viděla pyxlu od proteinu vzpomněla jsem si na ty nejhorší pocity při pití protejňáku :-D já to teda nemusím radši nahradím proteinovými tyčinkami ;-P nebo shake- mléčny <3 ale jinak jsi mi udělal pěkný chutě :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protein je moc dobrej :) Asi jsi natrefila na nějaký nedobrý :o)

      Vymazat
  4. Á Brňačka, zrovna včera jsem na těch trzích mrzla:-D Ty ořechy jsou super:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale je to tam letos moc pěkný nemyslíš? :o)

      Vymazat
  5. Jé, Brno! Tam jsem chvíli studovala! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)