úterý 11. prosince 2012

Jak jsem shodila 3 kg za týden - Den 72

Ahoj lidi!! 

     Je nějaká část České republiky, kde nesněží? Ono totiž vytrvale a hustě sněží i u nás v nízké nížině!! Je to paráda! Já to prostě miluju! 
      Jen mi kazí radost meteorologové. protože hlásí oteplení ještě před Vánoci, takže ten sníh prý nevydrží...
      Ale já jsem si řekla "Ne! Tyhle Vánoce chci sníh!" a tak jsem použila osvědčené metody a sice udělat sněhuláka na terase, protože je jasný, že koule sněhu se rozpouští déle než sníh rozprostřený!
     Bohužel máme malou terasu... A tak byl sněhulák menší než bych si přála... :)
     Taky jsem v ledničce nenašla mrkev, ale za to tam byly ředkvičky, které by tak do dvou dnů začali určitě chodit :D (uff, to byl puch)
Můj výtvor z 10.12.2012 :o)  Jak se vám líbí?
P.s: Měla jsem střevní chřipku :D Váha v neděli 76,8 kg - Teď bych si ji ráda udržela nebo ještě trochu ponížila do konce roku 2012 :) Tak mi držte palce :o)

Sáňkujte, koulujte se 
a dělejte andělíčky!! 
Krásnou zimu si užívejte 
a necpěte se cukrovím před Vánoci :o) 
Zzdenika


13 komentářů:

  1. U nas teda snezi poradne:-D A je to super, takova Vanocni atmosfera:-) Meteorologum neverim, beztak jim to nevyjde!:-)
    Pritel je lepsi nez ohrivaci lahev:-D Kdybych bydlela sama, asi bych musela spat s topenim:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když nad tím přemýšlím, tak posledních cca 8let tady nebyl na Vánoce sníh, jen břečka a někdy dokonce pršelo! 10°C nad nulou... Chjo, kéž by jim to nevyšlo!!!

      Vymazat
  2. V tomhle mam jednu velkou výhodu, bydlim na horách a sníh je tu prostě vždycky :-) Zrovna před chvílí jsem si pěkně zařádila s lopatou, abych se vůbec dostala domu a nemusela se brodit :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mlč potvoro!!! :D To není fér, asi puknu závistí... Lopatu miluju :D

      Vymazat
    2. Věř mi, že žití tady má i spoustu negativ - ale stejně bych neměnila, jsem tu moc šťastná :-)

      Vymazat
  3. Taky nám jeden dvoumetrovej chlapák stojí na zahradě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten můj je jenom po kolena :o)

      Vymazat
  4. Škoda, že v Londýně nesněží :( ale snad brzo bude :) Závidííím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bude nebo si to užiješ až budeš zpátky :o)

      Vymazat
  5. i v naší nížině stále sněží...

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  7. Jaktože já tě ještě neměla přidanou v seznamu četby? Nechápu! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)