sobota 17. listopadu 2012

Sobotní

Ahoj lidi
mám tu pro vás soutěž!! No dobře soutěž to není :)) 

Ale zajímalo by mě... Kolik si myslíte... Kolik si tipujete... Na kolik vypadá... Prostě... Ehm, jakože... No zkrátka a dobře kolik myslíte, že vážím? Jen tak podle fotky...
 - Jo a měřím 170cm
Hehe - tohle nejsem já :D, ale ráda bych byla :o)


P.s.: Prosím o upřímnost :)

21 komentářů:

  1. nevím kolik měříš :) ale můžeš mít kolem 65kg? :)

    OdpovědětVymazat
  2. tyyyyyjo, máš strašně namakaný nohy! na 170cm tipuju 70kg? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No vzhledem k tomu, že dodržuješ životosprávu a hodně cvičíš tedy většina budou svaly, navíc fotky určitě zkreslují. Tak bych tě typla tak na 54-57 kg, ale fakt je to jen odhad srovnaný se mnou.

    A doufám, že se přiznáš!!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že se přiznám :o) Jinak by to nebyla žádná zábava :)

      Vymazat
  4. Já tě odhaduji na 62 :) s tím, že ta váha jsou skoro samé svaly :)

    OdpovědětVymazat
  5. Podle sebe tipuju 65 kg. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. bojím se, abych tě třeba neurazila:DD
    ale řekla bych, že tak kolem 66kg?

    OdpovědětVymazat
  7. Také nechci urazit, ale, aby to byla zábava...68kg (jsi vysoká :) )
    PS: líbí se mi tvůj outfit - takový vánoční:)

    OdpovědětVymazat
  8. já bych řekla 55-60 :)...

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím si,že vážiš 56-57kg.Supr vymakaná postava.Úžasné :-)

    OdpovědětVymazat
  10. no já bych řekla kolem 70 kg

    OdpovědětVymazat
  11. Já bych řekla tak 62-3 kg. Soudím podle sebe, protože měříme stejně :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Bolo by super ak by si sa odfotila v oblečení na cvičenie,ale môžeš mať asi okolo 58kg.Perfektná postava.

    OdpovědětVymazat
  13. Ty máš tak vymakaný nohy!!!
    Já bych ti tipla kolem 70-72kg asi. Neuraz se, prosím!! :D Srovnávám to hlavně se sebou.
    Jo a moc se mi líbí tvůj svetřík :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak na základe toho, koľko vážim ja pri mojej výške a toho, že veľa posilňuješ tipujem, že máš veľa svalov, takže možno +-68kg? Na prvej fotke tvoja postava vyzerá fakt dobre ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Tipla bych těch 66-7? :)

    OdpovědětVymazat
  16. klidně i neslušně, to je v pohodě :-D ...plánuju být v klidu, nanejvýš jen nějakou jógu a pilates :-)...taky mě to napadlo, sice teď skoro vůbec neběhan ale když mi to začlo, tak sem běhala no...k tomu to pitomý Hradecký počasí...u nás ho měl táta jako malej a prej se mu to vyléčilo u moře...to by se mi líbilo :-D

    OdpovědětVymazat
  17. Těžko říct, takhle oblečená :) Máš dost svalnatý nohy, tak.. 70-75 kg?
    Jsem zvědavá, kdo se trefí! :))

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. Mno já bych tipla taky tak nějak okolo 70kg - zhruba 67?
    Srovnávám podle sebe - kolik tedy máš?:)

    http://ilove-eff.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)