pátek 16. listopadu 2012

Ještě teď tomu nemůžu uvěřit...

     Ráda bych ještě jednou z celého srdce poděkovala naší milé Fitness-girl, která pro nás ke svým prvním blogovým narozeninám přichystala giveaway!!
     Taky se chci samozřejmě pochlubit, že jsem POPRVÉ v životě vyhrála nějakou soutěž, která je víceméně založená na štěstí - jupíí!!

A co, že jsem to vyhrála? Samo dobré věci :o)

     To mi takhle jednoho dne přistál ve schránce lístek, že mám balíček na poště...
     Nedočkavě jsem ho roztrhala ještě před poštou :D a pak už jsem se jen radovala :)
• Uvnitř byla skořicová čokoláda, kterou znám a mám ráda.
• Čoko-kokosky, které toužím vyzkoušet :)
• Psylliové tyčinky, u kterých jsem zvědavá na účinky (zda-li to bude stejné jako u sypaného psyllia?)
• A nakonec, ovšem ne co do požitku chuťového, zdravé chipsy - a ty jsou fakt skvělé!! Rozhodně si je někdy koupím i sama :D Jsou fakt výborné a když má někdo chuť na chipsy, tak je to správná velikost a příjemný počet kalorií :o)

7 komentářů:

  1. Gratuluji k výhře a dobrou chuť ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju, ať ti chutná!
    ty chipsy z MS jsem měla, jsou výborný:)

    OdpovědětVymazat
  3. Blahopřeji :) Takový balíček by potěšil nejednu milovnici zdravého mlsání.

    OdpovědětVymazat
  4. mňaaam! vychutnaj si výhru :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že balíček dorazil v pořádku a že si výhru užíváš! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)