čtvrtek 30. srpna 2012

Random - Srpen 2012

Nezapomeňte na Giveaway! :)
Jak už víte, tak jsem se v srpnu stěhovala. 
Načež všechny mé smělé plány putovaly do atmosféry otevřeným oknem. 
Ale aspoň jsem začala trošku vařit :o)
Zapékané těstoviny s vajíčkem a kvalitní uzeninou na cibulce + ovocný salát (hrozny, banán, jablko + jogurt)

V pátek je v Makru ráj, výprodej věcí, které končí v neděli - byly to výborné jogurtové hody!
Kuřecí kostky na zelenině a rýže
Večeře na naší terásce
První buchta v novém bytě + probiotický jogurt s mákem a marcipánem (doopravdy zajímavá kombinace)
A v misce je tuňáková pomazánka, která měla velký úspěch!
Občas je potřeba i nezdravá strava :o)
Doma obalovaný hermelín, domácí americké brambory s česnekem a jeden zapečený tvarůžek - mňám!!
Jo a grepové pivo...

Tortila s debrecínskou pečení, tvarůžkama a vajíčkem na tvrdo
Tortila s kuřecím masem, zeleninou a vajíčkem
 




16 komentářů:

  1. Milujem jesť, večerať vonku na terase =) A strašne mi nechutí grepové pivo, fuj =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky miluju a proto miluju naši terásku!! :o)
      No tak já pivo vůbec nepiju a z těch ovocných mi chutná jen tohle :D :D

      Vymazat
  2. Hmmm, šikovná kuchařinka! Chlap z tebe musí mít radost;)

    OdpovědětVymazat
  3. Sbíhají se mi sliny, obzvlášť tortily vypadají lákavě :D

    OdpovědětVymazat
  4. No vypadá to všechnlo báječně... to je od tebe hezké, že mi takhle večer děláš chutě :D

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny to vypadá výborně... mě zaujala ta buchta a tortilky - ty zbožňuju :-)....

    OdpovědětVymazat
  6. Takové dobroty! Grepové pivo taky můžu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akurat pozor na to od staropramenu.. :/

      Vymazat
  7. Tolik jídla, mňam! Jsi moc šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pane jo :). Trošku se inspiruju těma tortillama, mám taky doma pár a už vím jak je využiju :). Jo a to sushi ve Vankovce. Jak si psala o tom Nordsea, tak ot je hned vedle... jmenuje se to Bok a dávaj tam sushi :)

    OdpovědětVymazat
  9. Sice jsem teď obědvala, ale hned bych snědla ještě všechno na těch fotkách :D

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Zdeni, no já zírám! Ty jsi úplně dokonalá žena a hospodyňka! Ty máš zkrátka všech pět "pé". Sliny se mi sbíhají, sotva vidím na klávesnici ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)