pondělí 27. srpna 2012

Ocenění

     V prvé řadě bych chtěla poděkovat Běžkyni za toto ocenění :o) Nikdy se mi ani nesnilo, že by někdo mohl můj blog ocenit a že by se vešel do pouhých 5 míst, které může oceňovatel zvolit!! Strašně moc si toho vážím a ještě o něco víc proto, že tato slečna je mi velmi sympatická a máme přeci jen něco společného :o) Takže ještě jednou díky!!!

     Můj život je poslední dobou chaos a moc nepřispívám. O nějaké pravidelnosti nemůže být ani řeč, ale už jednou jsem zde avizovala, že pro mé věrné čtenáře (panejo, je vás tu už přes 50!!) chystám soutěž a řekla bych, že co se výher týká, tak to vůbec není marný :o) Strašně chci tuhle soutěž připravit, co nejdříve, ale nejsem schopná nafotit fotky výher :o) Nejdřív jsem si říkala, počkám než bude 12000 shlédnutí - to jsem překročila někdy minulý týden (děkuji za zájem!), tak jsem to přehodnotila. Počkám na 50 lidí, co mě čtou - i to už jsem překročila. Už nemám zbytí, čekat na nějaké významnější hodnoty nechci a tak vám slavnostně slibuji, že do dvou dnů se tu objeví soutěž :o) 

A teď zpět k ocenění...
PRAVIDLA OCENĚNÍ
• poděkovat osobě, která ocenění udělila
• odkázat zpět na osobu, která mi ocenění udělila
• navrhnout dalších 5 blogů na ocenění s méně než 200 čtenáři
• informovat bloggery o nominaci na ocenění
• umístit ocenění na blogu

     Poděkovat mi přišlo samozřejmé, stejně jako odkázání na blog, ze kterého ocenění přišlo a to nemluvím o chuti pochlubit se, že existuje někdo, kdo má můj blog až tolik rád!

      Řeknu vám, říkala jsem si, že vybrat 5 blogů bude snadné - NEBYLO! Tak jsem nakonec udělala jednu korekci pravidel.... Pro sebe jsem si řekla, že vyberu blogy, které mám ráda, zdá se mi, že mají potenciál a mají méně než 50 čtenářů! Myslím, že nejvíc potřebují povzbudit ti, kteří mají méně čtenářů a kteří mají dobré nápady.
      A tady je mých 5:
• http://nakafickosivet.blogspot.cz/ - Je to jediný z blogů, v mém žebříčku, který nemá nic společného s hubnutím, ale naopak má velmi mnoho společného s mojí vášní! Je jí kafíčko ♥ Blog se mi moc líbí, mám ho přečtený celý a moc se těším na nové zajímavosti!
• http://juicygirl-thisismyway.blogspot.cz/ - tuto slečnu sleduji již z jejího původního blogu a je neuvěřitelné, co dokázala!
• http://fitturtle.blogspot.cz/ - Závidím jí její odvahu a její vykročení do velkého světa za velkou louží! Líbí se mi, že ani v nových podmínkách se nevzdala zdravého životního stylu :-)
• http://barunka00.blogspot.cz/ - Bára je super! Věřím, že svoji oblíbenou větu uslyší, čím dál častěji :o)
• http://healthy-and-active.blogspot.cz/ - už několikátý blog této slečny a stále ji ráda sleduji :o)

     Všechny děvčata mě jistým způsobem inspirují a všem moc fandím a ráda čtu jejich články, věřím, že najdou své obdivovatele i v mých řadách :o)

4 komentáře:

  1. nějak se přes to přenesu :D ... neee moc děkuju a vážim si toho! :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem za ocenenie =) Ty si z Brna? Fííha =D Priateľovi aj mamke sa páčilo, Brno je mi strašne sympatické mesto, nehnevala by som sa, keby si tam nájdem prácu a bývam tam =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brno je super mesto. :) Nemat v Prahe lepsiu pracu tak so stale tam. :)

      Vymazat
  3. Díky za inspiraci na nové blogy :)
    Škoda, že je tedy postcrossing oblíbený hlavně v zemích, které mě až tak nezajímají :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)