úterý 3. července 2012

Vyvážený jídelníček

    "Je jasné, že tento jídelníček je vzorový a tak ve skutečnosti jídelníček může být ještě o něco pestřejší.. Nikde jsem tu nenašla třeba cottage, který je podle mě skvělou potravinou :o) Takže jídelníček je doopravdy jen pro představu a aby člověk chytil inspiraci... Co, kdy a jak jíst :o)
-------------------------------------
Snídaně
     bílý jogurt (150g) nebo jiný zakysaný mléčný výrobek (200-250 ml), cereální produkt (30-50g), čerstvé (100-150g) nebo sušené (10g) ovoce 
     cereální pečivo (80-100g) či jiný cereální výrobek (cereální sušenky, knäck 3-4 pl.), sýr (20-40g), zelenina (100-150g)
     cereální pečivo (80-100g), máslo (10-20g), šunka (15-30g) nebo tvrdý sýr (15-30g), zelenina (100-150g)

Dopolední Svačina
     celozrnné pečivo (60g) s žervé (30g), zelenina (100g)
     cereální sušenky (30g), ovoce (100g), mléko nebo kefír (200ml)
     bílý jogurt (150-200g), ovoce (100g)
     semínka nebo ořechy (hrst), bílý jogurt (120g), ovoce (100g)
     koktejl z kefíru (450g) s ovocem (100g)

Oběd
     maso nebo ryba (150g), rýže, brambory nebo těstoviny (100g), zelenina (200g)
     zeleninový salát (250-300g) se zálivkou (50g) nebo s masem (150g), celozrnné pečivo (80g)
     tofu, tempeh nebo jiná náhražka masa (50g), rýžové nudle nebo rýže (100g), zelenina (200g)
     polévka, pečivo (80g)

Odpolední Svačina
     knäckenbrot (3 ks) nebo celozrnné pečivo (50g), sýr (30g), zelenina (100g)
     semínka nebo ořechy (hrst), bílý jogurt (120g), ovoce (100g)
     kefír (450g) s méně sladkým ovocem (100g)
     zeleninový salát (200g) s tofu (40g)
     sójové mléko(200ml) nebo sójový dezert (120g), ovoce (100g)

Večeře
     maso nebo ryba (100-150g), rýže (80-100g), zelenina (100g)
     zeleninový salát (200-250g), tuňák (80g) nebo vejce, celozrnné pečivo (50g)
     tofu, tempeh nebo jiná náhražka masa (50g), rýžové nudle nebo rýže (80-100g), zelenina (100g)
     polévka, celozrnné pečivo (50g)

2. Večeře
     méně sladké ovoce (1/2 grepu, jablko...)
     kousek zeleniny (cca 100g)
     bílý jogurt (120g)
     kousek tvrdého sýra (20g)
     semínka nebo ořechy (10g)
     mléko  (200ml)
     tvaroh (125g)
Velké poděkování patří zdroji v podobě JuicyGirl

7 komentářů:

  1. Slovo "štíhlounká" se k mémmu tělu zrovna moc nehodí, ale děkuju :) Mám asi 178cm a tak se ty kila docela rozprostřou no.
    Tenhle jídelníček už jsem někde viděla.. není to inspirované časopisem Dieta?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, už vím kde :D U juicygirl :D

      Vymazat
    2. Haha teď jsi mě fakt pobavila :D :D Já myslím, že hodí - to je jako bych já měla cca 70kg a to si myslím, že už budu mít spíš štíhlou postavu a BMI v normě... :o)

      Vymazat
  2. Díky za inspiraci, zvlášť co se týče svačin. I když jíst pořád takhle by mi to po chvilce přišlo dost nudné.

    OdpovědětVymazat
  3. Tož vytržené nosní mám od 14 let a krční už moc brát nechtějí, protože je to vlastně poslední místo, kde se ty potvory, co člověka napadaji, můžou zničit, než napadnou zbytek těla... uvidím po té imunoterapii. Nic mě nebolí, ani v tom krku, akorát pak ty kolena.
    Jinak i když teď nepřispívám, sleduju Tvoje vlny a moc Ti fandim, výsledek máš senzační :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V prvé řadě ti chci poděkovat za sledování a účast na mém blogu :o)

      No já byla na nosních dvakrát a krční mi i s nějakým zbytkem nosních brali loni a od té doby mě nebolí ani ty klouby... Nevím jak přesně to máš ty, ale pozor na opakované angíny - odráží se to na kloubech a sedá to na srdce (doktor mi právě řekl,že je radši vyndáme než abych dostala ve třiceti infarkt...)

      Držím ti pěsti a přeji brzké uzdravení!!! :o)

      Vymazat
  4. před tím vytrhnutím jsem měla angíny pořád a pak to přestalo, a pak ještě ve druháku na střední po mononukleóze, jak jsem byla oslabená (sotva jsem kvůli absencím prolezla do třeťáku), ale teď už jen ten krk... taky se bojim o to srdce, to jsou pak všechny ty přechozený angíny a chřipky, ale tak co má člověk dělat? Snažím se všechno léčit, ale když Ti není blbě a nemáš teplotu, jen nateklej krk, tak se Ti nechce na neschopenku :(

    No jen čumim, fakt! Přišly mi ty vlny nejdřív brutální, ale na druhou stranu když jsem jedla jen bílkoviny a zeleninu, šla váha dolů zase příliš rychle, takhle u Tebe se mi to líbí teda mnohem víc, já jsem se tenkrát úplně bála (13 kg za 12 týdnů). Nejvíc se mi líbí bodystatové výsledky. Koukala jsem už, kde máme co v Brně a nejspíš se taky objednám, jakmile budu ready - tohle je dost motivující, když vidíš, že jsou 4 kila sádlíčka opravdu pryč (ono to zní jako nic, ale když si to představím vyložené na stole v kostkách másla, je toho hodně :)

    Už pozoruješ změny na oblečení? U mě to bylo zhruba co 5 kg, to velikost oblečení. (postup z vel. 44 na 38-40)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)