pondělí 25. června 2012

5. pořídit speciální kasičku na šetření za každý splněný úkol

P.s: Informativní charakter článku žádný, nicméně tu pokladničku stále používám
Jsem zde s prvním článkem do kategorie 101 goals in 1001 days a musím vám říct, že jsem se od pátku těšila až tento příspěvek přidám :o) Jsem z kasičky naprosto nadšená!! Pořád si ji prohlížím :D Přiznávám, že nejsem moc manuálně zručná, zvlášť co se drobných prací týká (spíš stluču budku pro ptáčky a opravím rozbitý odtok v umyvadle :D) Samozřejmě jsem si krabičku představovala trošku jinak, ale stejně jsem na sebe pyšná :o)
--------------------------------------
Co budeme potřebovat:
  1. motiv
  2. kasičku a penízky :o)
  3. nůžky, lepidlo, případně izolepu
  4. foťák na dokumentaci 
 ▲▲▲ kasička, penízky a v neposlední řadě motiv :o)
▲▲▲ toto je můj kufřík obsahující všechny moje poklady k tvoření (vím moc toho není, ale já jsem ráda, že mám aspoň něco :o) 

Takže jsem stříhala lepila a upravovala, aby se mi tam motiv vešel celý :o) A výsledek je dole... Obrázek je složen z pootočené krabičky, abyste viděli jak vypadá po celém obvodu :o) ▼▼▼
(obrázek zvětšíte kliknutím na něj)

Jak se kasička plní můžete sledovat zde!! V záložce 100,-Kč za každý úkol :o) 

6 komentářů:

  1. jeeee ta je krásná! Já mam s krtečkem :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám jednu plechovou, co jsem koupila v kauflandu za 30,-Kč a do té střádám 50,- už 3 roky, ale na 101/1001 jsem chtěla něco speciálního :o)

      Vymazat
  2. Jéé...to je super :) Já mám doma prasátko už druhé :D Do prvního už se mi nic nevlezlo, tak jsem ho musela rozbít :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co jsi do ní šetřila? :o) Mně se zdá že ta plechovka je snad bezedná a to tam hážu KAŽDOU 50,- kterou mám v ruce...
      A co jsi si koupila? A kolik jsi našetřila? :D :D

      Vymazat
  3. Já jsem tam házela od 10 Kč až po 1000 Kč :D A už nevím, kolik jsem našetřila...utratila jsem to na předminulé Vánoce, takže 2 roky zpátky...ale myslím, že byl bohatý Ježíšek :D

    OdpovědětVymazat
  4. Haha tak to je úžasný. :)) To se poveldo.. Super post.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)