neděle 1. července 2012

Moje Sacharidové vlny - 21.5.2012 - 30.6.2012

Poprvé publikováno 21.5.2012................Poslední aktualizace 1.7.2012
1.7.2012
Vlny jsem o tři dny zkrátila :o)  A už pracuji na vyčerpávajícím článku i nich :o) Doufám, že se těšíte? :o) Taky jsem dnes začala s challenge na léto :o)  O ní také článek v příštích pár dnech :o) Věřím, že budu přes léto o něco aktivnější (no článků bude asi určitě víc než tento měsíc, takže víc jak 3 :D) Je tady šílený horko a já už se těším na prodloužený víkend, který nás teď čeká. Proto bych ráda stihla asi tak 3 články do středy :o) Tak se mějte krásně a já jdu pracovat na článcích :o)
____________________________________
29.6.2012
Ahoj, ahoj, ahooooj!! Dnes jsem byla na INBODY - holky těžte se na článek o shrnutí vln, protože ty výsledky mě fakt překvapily! Jste zvědavé? já už né, heč :oP Začínám dávám dohromady článek o vlnách, bude to tam všechno! Cvičení, výkyvy váhy, moje pocity a možná ještě něco navíc! Těšíte se? Já se moc těším až vám to všechno ukážu... 
Posledních pár dnů už nemám energii, v jednu chvíli jsem chtěla vlny ukončit už dnes, ale po dnešních výsledcích už to prostě do úterý vydržím, no ne? :o)
Pěkně si užijte dnešní začátek prázdnin!!! :o)
_____________________________________
27.6.2012
     Hahahahahahahahahááááá - cítíte to šílenství?? :D :D Ranní váha 76,6 mně asi vypadnou oči z důlků. Myslela jsem si, že jse zakletá a ta váha nikdy nepůjde dolů a vlny mi nejspíš pomohly rozhejbat metabolismus!! Je to dost skokový, ale je jasný, že po vlnách váha asi trochu stoupne (budu ale vše děla správně, aby to nebylo moc :D) 
     JOO a už se chystám na léto, co vy? Udělala jsem si nějaké challenge papíry a vylepím je na nástěnku :o) Tohle léto bude zlomový!!! :o) 
Krásnej den vám všem!! :o)
_________________________________
26.6.2012
Já vám musím dneska napsat... Ranní váha 77,1kg - úplně valím oči!! A v pátek inbody, tak jsem zvědavá kolik tuku ubylo :o)
_________________________________
25.6.2012
Ráda bych se s vámi podělila o několik postřehů... 
• K sobotnímu svátku jsem si nadělila -5 kilo od počátku roku... Samozřejmě, že má váha i nadále své výkyvy a v neděli ráno to nebyla pravda, ale v sobotu ráno jsem měla 77,5 kg! :D 
• Zjistila jsem, že čím víc jím tím líp mi jde váha dolů (to je HODNĚ divné) Takže v den kdy mám 50g sacharidů neshodím, a někdy dokonce přiberu a v dny kdy mám 300 g sacharidů klidně druhý den navážím o půl kila méně! To jen tak pro zajímavost. 
• Do konce vln zbývá jen 8 dní. 
• A tento pátek jdu na INBODY - tak jsem zvědavá jestli se tělo zbavovalo hlavně tuků a ne svalů :o)
_________________________________
18.6.2012
O víkendu jsem byla na výletě /předpokládám, že teď se zde objeví v brzké době dva reporty z výletů.../ Začínám se těšit na nový režim :o) Jsem zase v takovém tom očekávání něčeho nového, co mě posune blíž k mému cíli :o) 
Koukám na odpočítavadlo a vidím už jen 15 dní do konce vln... Jsou pro mě překvapivě lehké I KDYŽ maso mi začíná lézt ušima a rejžu s kečup nemůžu ani cítit :D :D Ale posledních 14 dní už musím vydržet :o)
__________________________________
15.6.2012
Tabulky se samozřejmě nikde zakleté a proměnné neobjevily... Takže všechno namlátit znova... Překopírovat, kde mám co na netu... Děkuji ti HeiaHeia.com za to, že jsi!!!! Alespoň jsem měla kde znova opsat váhy a všechno cvičení od začátku roku... Ufff.. To nejdůležitější (cvičení) teda mám!! 
A teď k vlnám: Drží se mi překvapivě dobře... Necítím žádný hlad ani nějaké chutě. Bylo pár dní kdy jsem byla mimo domov a jídelníček byl poněkud upraven, ale nic hroznýho (po následném přepočítání). Zajímavé je, že po dni s nejmenším počtem sacharidů (cca 3500Kj) přibírám a po nejsilnějších dnech (cca 7000-8000Kj) shazuji deka jedna radost...  Což mě vede k závěru, že musím v normálním režimu jídla přidat a jíst víc jak 7000Kj denně - myslím, že to nebude až takový problém /stačí hrst oříšků a hned to vyskočí 0 1000Kj :D /. Začínám pomalu plánovat, co a jak bude od 3.7.2012 začnu si počítat nějaké normální dny, kolik Kj a S,B,T za den to bude dělat, abych měla přibližný přehled, co si můžu dovolit...  Ale jak říkám ještě je na to skoro 3 týdny čas - tak to začínám plánovat velmi pozvolna :o)
__________________________________
13.6.2012
Viděli jste někdy většího blbce než jsem já??? Do háje, do háje, do háje!!! Právě se mi podařilo smazat všechny moje tabulky a grafy!!§ Ne nejsem úplně blbá a mám je zálohovaný, ale nějakým záhadným důvodem a způsobem jsou pryč aji ty zálohy... Chce se mi řvát vzteky, jsem strašně napnutá a rozčílená!!!! Chce se mi brečet zoufalstvím!!! Tolik hodin práce v čudu!!! Tolik věcí ztracených na věky věků!!! Ach jo....
__________________________________
10.6.2012
Proběhl nejvíc ovládací víkend... Úspěšně!! Ne na 120% ale na 90% ano a ještě jsem si pohlídala sacharidy a cvičila jsem každý den i kdyby jen trošinku!! :o)
Jsem na sebe hrdá!!! V sobotu dopoledne jsem byla v posilovně a navečer jsem ještě byla skákat přes švihadlo - 5 minut, ale i to se počítá!!! :)) A dnes byly přípravy na oslavu (samé dobroty!) a já jsem stihla ještě  30 minut točit obručí... A co se týká sladkostí tak si dávám 1- protože jsem včera dělala tvarohovou zmrzlinu (ale bez špetky cukru :)) takže SOOO GOOOD!!!
_______________________________
7.6.2012
Kromě toho, že i na dále dodržuji jídelníčky a každý den cvičím jsem se rozhodla zapojit do projektu 101 cíl za 1001 dní. Čímž vás zvu k návštěvě této mé nové záložky :o) - To jako abyste věděly, že se snažím blogu více věnovat...
________________________________
6.6.2012
     A vida - takové pěkné datum - na druhou stranu už je to víc jak týden, co jsem vám psala, což teda už tak pěkný není :D :D Ale já vás varovala :o)
     O víkendu jsem byla na skvělém! a výborném! výletě až v Jizerských horách - ááách jak já miluju hory ♥♥♥
     Sešla se parta lidí a chodilo se po horách => dva kopce, jedny vodopády, dva křížky na vrcholu, spousta kamenů a nějakej strom v okolí, který mě nutil neustále zastavovat a utírat si nos (co bych taky nechtěla, když jsem si ráno nevzala ta-ble-tu!! :D) 
     Energii z výletu čerpám ještě dneska... A teď o víkendu zase jedu pryč a aby to nebylo málo, tak se tam, kam jedu, budou slavit DVOJE narozeniny... Už jsem to vymyslela a spočítala - jak se vyhnout chutím na sladké, když ho nemůžete? No jednoduše se ošálíte :o)  - budu dělat tvarohovou zmrzlinu!! Takže když se mi to podaří, tak napíšu recept. A když se to nepodaří tak až budu mimo dietu, tak to zkusím znovu dokud se to nepodaří :o)  
     P.s: A rozhodla jsem se zapojit do projektu 101 goals in 1001 days. Takže očekávejte článek :o)
__________________________________
29.5.2012
     To psaní jídelníčků mě ničí :D :D Takže konec - jím prostě dle rozpisů - když se tělo tváří, že má hlad, tak mu dám napít, vezmu si žvýkačku, případně trošku zeleniny... A to je k jídelníčkům vše :))
     Měla jsem v neděli první volný den, protože jsme jeli na výlet do Prahy - byli jsme na Human body (1* - naprosto famózní a vzbudilo to ve mně větší touhu žít a jíst zdravě!!!) a pak jsme byli na představení Cirque du Soleil!! Ááách - až budu mít trochu času, tak udělám report :o) (bohužel s časem jsem na štíru, protože jak chodíme denně cvičit, tak prostě večer přijdu domů a jsem ráda, že se najím a jdu spát :o) ) Tak samozřejmě, že by se to dalo... Ale jsem líná, cokoliv na blogu dělat :D :D (pokusím se napravit :o)).
     V Praze bylo blaze, proběhly nějaké dobroty!! Pizza, zmrzka, rýžové nudle s kuřecím, tousty z domů připravené... No jako nic obrovskýho, ale ano bylo to citelné oproštění od diety A PLÁNOVANÉ!! :)) takže nemám žádné výčitky nebo tak... 
     Váha, ale stoupla ("nečekaně")  a taky na sebe balím vodu, před pravidelnou měsíční návštěvou :o( 
_________________________________
25.5.2012
Ranní váha 78,9 a teď jsem se vrátila z INBODY - nedozvěděla jsem se nic překvapivého... Svalů mám dost a tuku mám moc... Jsem zvědavá na srovnání na konci června (29.6.2012)
100 S
Snídaně: Ovesné vločky (40g), protein 10g 
Svačina: Vejce-bílek (2ks/66g), žloutek (1ks/20g), Racia (1/4balení/32,5g) +troška kečupu
Oběd: Prsa krůtí 100g
Svačina před tréninkem: Racia (1/4balení/32,5g), Bílek (2ks/66g)
Večeře (po tréninku): Rýže (1/2balení/60g), Prsa krůtí 100g
Večeře II: Prsa krůtí 100g, zelenina
___________________
24.5.2012
Dnes opět 50S - včerejších 300S bylo děsně únavných!! Nevím jakto a proč? Ale je to tak, vůbec se mi nechtělo cvičit, ani dělat nic jinýho... Cvičit jsem samozřejmě byla a jídlo všechno snědla... Večer jsem měla 7 oříšků (tato dieta je poněkud bez tuků, takže alespoň dvakrát v týdnu oříšky budou, abych doplnila tuky :o) ) 
Jo a ranní váha 79,0 - což je myslím dobré :o)
Edit:  V posilovně jsem cítila únavu, ale možná to bylo i tím, že jsem byla cvičit o hodinu později než normálně... 
Cvičení :
Elliptical (10:00/1,45km), 
Záda + Nohy. 
Veslování - 20x15kg, 4x10x25kg 
Stahování horní kladky - 10x20kg, 10x25kg, 2x10x30kg, 10x25kg 
Legpress (takovej ten velkej v leže) - 10x, 10x20kg, 10x40kg, 10x50kg!!!, 10x30kg 
Předkopy - 10x15kg, 10x25kg, 10x35kg, 10x25kg+10x15kg
Kolo (10:00/5,79km/průměrný tep 138)
50 S II.
Snídaně: Vejce - bílek (3ks/99g), žloutek (1ks/20g) 
Svačina: Tvarůžky (1balení/125g) 
Oběd: Prsa kuřecí 100g salát z papriky, rajčete a jarní cibulky
Svačina před tréninkem: Racia (1/4balení/32,5g), Bílek (2ks/66g) 
Večeře (po tréninku): Rýže (1/2balení/60g), Prsa krůtí 100g 
Večeře II: Prsa krůtí 100g, zelenina ✔ salát z papriky, rajčete a jarní cibulky
___________________________
23.5.2012
Dneska bude pořádnej dlabanec!! :D Ááách mé srdce plesá radostí a žaludek přizvukuje - néé sranda, je to zatím v pohodě, až mě to udivuje... Čekám, kdy přijde nějaká krize - i když třetí den je na to nejspíš ještě hodně brzo :D 
Joo a ranní váha 78,7 - předpokládám, že zítra popoleze nahoru - přeci jen takový super rychlý úbytek není úplně správný :-) a dnes mám 300S
Jo a ještě jsem chtěla poznamenat, že vzhledem k tomu, že jsem teď silově docela dlouho necvičila (1 týden)  tak určitě ve svalech není tolik vody kolik normálně moje svaly drží - takže očekávám nárůst váhy ve chvíli kdy začnu cvičit silově :o) Cvičení :Elliptical (20:00/3km/průměrný tep 140) Kolo (8:40/5km/průměrný tep 136)
300 S
Snídaně: Ovesné vločky (100g), protein 10g 
Svačina: Cottage (1/2balení/100g), Racia (1/2balení/65g) + troška kečupu na racia
Oběd: Rýže (1balení/120g), Kečup bez cukru 
Svačina před tréninkem: Rýže (1balení/120g), Kečup bez cukru 
Večeře (po tréninku): Rýže (1balení/120g), Prsa krůtí 100g 
Večeře II: zelenina salát z papriky, rajčete a jarní cibulky + 7 oříšků
_______________________________
22.5.2012
Dnes 150 S. Včera jsem měla hlad, ale takovej docela příjemnej... Zní to divně, co? 
Dnes tedy víc jídla, tak se těším :o)
Jo a ranní váha 79,7.
Edit: Pořád jsem docela hladová, ale vzhledem k tomu, že si to zítra vynahradím tak jsem spokojená :o)  Cvičení : Arc trainer (10:00/0,83km) + Kolo (40:00/23,14km/průměrný tep 126)
• 150 S
Snídaně: Ovesné vločky (60g), protein 10g 
Svačina: Cottage (1/2balení/100g), Racia (1/4balení/32,5g) + 3 ředkvičky
Oběd: Prsa kuřecí 100g, Racia (1/4balení/32,5g) 
Svačina před tréninkem: Rýže (1/2balení/60g), Bílek (2ks/66g) 
Ihned po tréninku hydroizolát 
Večeře (po tréninku): Rýže (1/2balení/60g), Prsa krůtí 100g 
Večeře II: zelenina 1/2 salátové okurky
_____________________________
21.5.2012
Ahoj lidičky, tak začínáme :o) 
O víkendu jsem měla zvýšenou teplotu, děsnou rýmu a nebylo mi vůbec dobře... Dnes je mi už docela fajn a těším se na první kardio :o) 
Na pátek 25.5. na 9:30 mám objednané INBODY a dnes večer se budu měřit. Když jsme u toho, tak ranní váha byla 80,5kg - budiž toto číslo odrazovým můstkem mým :o) 
Náladu mám dobrou, cukru trochu klesá. Zrovna se chystám na svačinku - mmm, to bude bašta - mám tady se sebou ředkvičky, kdyby mě přepadl hlad... 
Edit: Jídlo jsem zvládla!! Cvičení :  Elliptical (10:00/1,71km) + Kolo (35:00/20,26km/průměrný tep 124) 
• 50S
Snídaně: Vejce - bílek (3ks/99g), žloutek (1ks/20g) 
Svačina: Tvarůžky (1balení/125g) ->100g
Oběd: Prsa krůtí 100g  + 25g tvarůžků + 3 velké ředkvičky
Svačina před tréninkem: Rýže (1/4balení/30g), Bílek (2ks/66g) 
Ihned po tréninku hydro protein /bez cukru/
Večeře (po tréninku): Rýže (1/2balení/60g), Prsa krůtí 100g 
Večeře II: Prsa krůtí 100g, zelenina  (kedlubna)

39 komentářů:

  1. Mám to úplně stejně, čísla zůstavají, ale odraz v zrcadle je jiný :D A tak to je nejdůležitější :)Lepší, než kdyby čísla klesala a my vypadali stejně, ne-li hůř :D

    OdpovědětVymazat
  2. Zdeni,
    tak tyhle dobroty si dám ráda s tebou!
    Nic tak dobře nezažene nachlazení jako krůtí prsíčka ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počkej až to budou stý prsíčka, to si rozmyslíš jestli tomu budeš říkat dobrota :D :D

      Vymazat
  3. jojo, přesně tu rotanu si taky pamatuju :D Točívala jsem se na ní, když jsem byla malá :D
    Obdivuju tě, že dokážeš takhle jíst, já bych to fakt nezvládla...už se snídaně by mi bylo šoufl :D
    Tak se drž! Určitě to zvládneš! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jídlo je jen dočasné - to zvládnu... :D Nemáš ráda vajíčka?? Já vajíčka miluju!!!

      Vymazat
    2. Mám ráda vajíčka, ale musím je jíst s něčím a ne takhle samotné :D
      Jojo, chce to sval...sval je potřeba :D

      Vymazat
  4. Tak tohle bych nezvládla :D Ale tobě držím pěsti, drž se :)

    OdpovědětVymazat
  5. Už samotná cesta na praxi zabrala půl hodiny. Ale jinak prostě než se vymotám v koupelně, nasnídám se, namaluju, obleču... :D

    OdpovědětVymazat
  6. Hodně štěstí :)
    Vanilku kupuju v CountryLife, ale seženeš ji skoro všude ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Prostě mi to nevyhovuje, ani to neumim pořádně vysvětlit :-) K vám budu chodit pořád, protože jste skvělá inspirace, motivace, ale svůj blog mít nechci. Našla jsem si tu jednu hodně spřízněnou dušičku, s kterou jídlo a cvičení řešim, to mi stačí. Takhle veřejně už se mi to nějak zajedlo :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak když byl ten hlad příjemný, je to dobře :))
    No asi to bude tím počasím, nebo jinak si to vysvětlit neumím...Jo však celý den spím a když se vzbudím, musím si dat ovoce vypit půl litra vody a nejlíp ještě nějaký oplatek...ale furt ne a ne přestat bolet :(( Snad to zítra už bude ok :/

    OdpovědětVymazat
  9. ahoj pozyvam ta ku mne na giveaway
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/05/giveaway-4.html
    iva

    OdpovědětVymazat
  10. Teda rejži s kečupem bych asi nepozřela :-o ...to už radši samotnou s bylinkama :-)...obdivuju tě že ses do toho vůbec pustila, já bych neměla odvahu ani na to :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš já zase moc nemusím rejžu s bylinkama /ale třeba to jen neumím připravit :D / ¨Já si chci prostě zkusit jestli něco takovýho dokážu :D

      Vymazat
  11. Už tak si zasloužíš obdiv :D Ale určitě to zvládneš :) Na váhu kašlat, ale to sama víš..lepší je pohled do zrcadla a ten bude určitě brzo žůžo :D

    OdpovědětVymazat
  12. když ono se to taaaaak hezky poslouchá!:-D...dnešní jídelníček bych výjímečně až na tvarůžky možná i pozřela:-D ...váha je určitě super, možná bych se nevážila každej den, mě to strašně znervózňuje...ale určitě víš sama jestli ti to vyhovuje nebo ne :-)...drž se!!;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale prosím tě, vždyť tvarůžky jsou jídelní zázrak - spousta bílkovin žádný tuk - jeden z nejkvalitnějších sýrů světa!! Miluju je :D
      Vážím se denně jen teď při vlnách, chci vědět, jak se váha pohybuje - abych eventuálně mohla dělat úpravy jídelníčku :o) Jinak na denní vážení bych se mohla vyprdnout :D

      Vymazat
  13. jojo, pravdu díš - ale tak myslím, že to není takový rozdíl a už vůbec třeba pro mě problém... hlavně je to strašně dobrý maso a po všem tom kuřecím, krůtím a rybím mase příjemná změna ;) Jinak - děláš si třeba hovězí? Jestli jo, tak jaké a JAK? Já většinou skončím u guláše na zelenině, aby to bylo měkký :-/

    OdpovědětVymazat
  14. Aaa, jen na to koukám a mám z tebe hlad. Jsem ráda, že mám toto za sebou, ani na to nemám chuť (jet vlny) :-D Ale tebe samozřejmě podporuju, vím, jak je to těžké !!! Ale pokud má člověk rozpis, je snadné ho dodržovat, bo nemusíš nad ničím přemýšlet a prostě si vezmeš to, co máš napsané. To mi hrozně vyhovovalo. Kdežto když jídlo neřeším, 10min přemýšlím, co si uvařit,... ! Grrr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vydržet hlad není, tak hrozný - hrozný je vydržet nikde si nic nedat... Zkouška bude o vejku :D :D čískejka jsem si započítala - zbytek jídleníčku (abych ho mohla mít se sebou a nevymejšlela jsem kraviny) vypadá asi takhle čískejk racio racio racio+maso z grilu racio racio a protein na spaní... a v neděli racio racio racio racio racio racio racio racio racio racio racio racio racio racio racio racio atd. :D :D za neděli 5 balíků :D :D Myslím, že z toho budu mět šikmý vočka do pondělka :D :D

      Vymazat
  15. Fotku přidám až pro srovnání po prvním měsíci Insanity :) Svou horní část těla mám vlastně docela ráda, s tou dolní je to horší. A máš pravdu, zpevnění nikdy neuškodí ;) A navíc ta moje celulitida na hýždích se mi opravdu nelíbí :X

    Líbilo by se mi dodržovat něco podobného jako ty, ale stále žiji s rodiči a kdyby viděli, že jím takhle, asi by jim to zavánělo něčím špatným a měli by o mě strach, co blbnu.
    Každopádně jsem zvědavá na tvé výsledky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky žiju ještě doma :D :D Mamka už si za ty roky zvykla - že zkouším takovýhle věci :D
      Jsem taky zvědavá na tvé pokroky!! :o)

      Vymazat
  16. Jeeee Bodies závidim, tak dlouho sem to odkládala až to teď o zkouškovym nestihnu :-(

    OdpovědětVymazat
  17. Honey I`m watching u for a while! I like your blog and I was thinking...maybe we can follow each other! tell me what do you think, kisses :X

    FashionSpot.ro

    OdpovědětVymazat
  18. Zdeni, před tvou vytrvalostí smekám a odhazuju svou čokoládu vdál! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem zvědavá, kdy si pro tu čokoládu vyskočíš z křesla a honem si ji vezmeš zpět :D :D

      Vymazat
  19. Ahojky....

    ...teda jsem moc zvědavá, jaký bude výsledek sacharidových vln. nejvíc ti závidím, že tohle můžeš podstoupit ;-) Takže už se těším na 3.7. ;-)

    A jinak moje délka vlasů je asi o 3 cm méně, než ty prameny přidělané. Já spíš než, abych je chtěla delší, tak jsem je chtěla zhustit ;-) Ale už zvažuju, že bych si tak v zimě nechala udělat tak o 10cm delší, než mám svoje ;-) Teď mám 56cm ;-) Jako je to dost, ale když to máš, chceš víc, ale jen uvažuju, ty delší by mi už při sportu asi vadily :-(

    OdpovědětVymazat
  20. ahojky moc díky za podporu!! Stále ale nevím ... příjde mi to divný -- já on :D No možná o beru tak jenom já, jako ideál mužské krásy :-D ale já bych se asi styděla, nevěděla co dělat a tak ..

    OdpovědětVymazat
  21. ahojky, strašně kašlu ted na blog, ale nedá se nic dělat. první fotku budou až budu pod 70, podle mě je zbytečné fotky přidávám po 5 kg, to velkej rozdíl není, ale po 10(v mým případě po 12) by to mohlo být slušný :-) Ale mi váha 2 měsíce stála, prostě bylo zkouškový a to s eu mě nedá. Jinak fotky tam mám, ale ještě z vánoc. Tento půl rok jsem hodně změnila myšlení v hubnutí jím konečně normálně a jde to znát.

    třeba ted se fakt nehlídám, jen občas cvičím a váha? Je stále tam, kde byla :-) Ale už od pátku na sobě zase makám, jen není čas to dát na blog :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Líbí se mi, jak to máš rozepsané. Můžu se aspoň inspirovat v jídle. Sama totiž kolikrát nevím, co si dát.
    Já bych chtěla vypadat jako kdyby 3km pro mě nebyly problém :D Nezpocená a hlavně nečervená v obličeji. Každopádně - ty bys umírala po těch 3km, já zase po tom, co cvičíš ty třeba v posilovně!!

    OdpovědětVymazat
  23. Pořádně asi nejím :( Ale hlad na druhou stranu nemám. Ale snažím se jíst pravidelně.. :D

    OdpovědětVymazat
  24. ďakujem za povzbudenie do práce, po 3 pracovných dňoch to potrebujem =D :) Teším sa na report z výletov :)

    OdpovědětVymazat
  25. Jsi neuvěřitelná, tolik úsilí a píle! Takovou disciplínu já teda fakt nemám. Úplně se mi udělalo horko, jak jsem četla o ztracených grafech, tabulkách i zálohách. Plácám tě po ramenou a tleskám za to, že sis s tím zvládla poradit. Uf.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co horko... Na mě šly mdloby, infarkt a podobný hrozby... Naštěstí jsem je nakonec překonala :o)

      Vymazat
  26. HODNĚ DIVNÉ, že hubneš, když jíš víc? :-D Ale ale ale...! Já ti to říkala. Papej a bude ti aj líp :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Vidím, že s přicházejícím létem se nám všem hubňulkám daří! Snad nám to vydrží, co nejdéle a žádnej jojo efekt nás na cestě za dokonalostí nepotká! Ale hlavně aby nám zůstala láska k sportu :) Taky cítím, že tohle léto bude peckový :)))

    OdpovědětVymazat
  28. sacharidove vlny sa snazil drzat priatel uz pred nejakou dobou, ale efekt nevidel, len na penazenke...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)