čtvrtek 3. května 2012

2.4.2012-2.5.2012

Tak tu máme květen a já jsem s pravidelnou rubrikou - Shrnutí předchozího měsíce :o)

Tento měsíc byl ve znamení tápání... Vymyslela jsem, co bude dál a trpělivě v posilovně zvyšovala zátěže...
Skončila jsem u Mrtvého tahu na 2x60kg z čehož mě asi ještě tejden bude něco bolet, ale jsem na sebe převelice hrdá!! Na dřep to je nějakých 10x40kg a Benchpress se moc necvičil, protože mě vytrvale zlobilo zápěstí, takže na benchi musím zapracovat během května :)

A to je asi tak jediný potěšující ukazatel tohoto období....

Váha se skoro nepohnula....
Míry se nepohnuly vůbec nebo jen narostly....
Ale to cvičení - TO MI DĚLÁ MEGA RADOST
Takže ač se to nemusí zdát, tak jsem spokojená!!!

Příští článek tohoto ražení vás čeká 21.5.2012, protože tímto dnem začínám Sacharidové vlny, ke kterým postupně přidávám informace - zde... A ty pojedu až do 1.7.2012 čili nějakých 6 týdnů... Dávám si to pomalu, ale jistě dohromady, abych byla 100% připravena - možná to udělám radši tak, abych byla připravená na 200% - pro jistotu!! :o) Takže ahoj za 17 dní :o)

7 komentářů:

  1. Milá Zdeni,
    když jsem na tvůj blog začala chodit, tak jsem zase pro změnu tápala já. Dneska už ale vůbec netápu a dokonce už rozumím termínům jako "Sacharidové vlny" a "Benchpress". Teď ještě začít cvičit a bude to dokonalé ;-).
    Fandím ti moc! :-*
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tak každej cvičení k životu nepotřebuje... Já jo ty ne, já potřebuju kutit, ty se krášlit - byla by nuda, kdyby byli všichni stejní ne? :o) Ale je fajn, že už netápeš :D To mě těší a moc!!

      Vymazat
  2. Tak se brzy zotav, ať se můžeš vrátit do tvého krásného režimu :)
    Váha se sice na konci nepohnula, ale už jsi měla i krásných 78 kilo :)) To já třeba říct nemůžu. Mě to stojí téměř pořád na stejném čísle, až teď se to pohnulo o pár čísel níž.
    Drž se! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zdravá a režim dodržuju, to že mě zlobí zápěstí nic nemění na mém režimu :D :D

      Vymazat
  3. A to všechno víš o Zuzce odkud? :) Já teda nevím, co jí konkrétně teď, ale občas o svých jídlech na bodyrocku psala. Bylo období, kdy držela sacharidy celkem dole, ale jinak mi přišlo, že spíše jedla tak "normálně zdravě". Hlavně by mě zajímalo, odkud víš, že předvičuje ty bootcampy, crossfit apod. To já nikdy nesylšela :) A možná to není pravda, ale já ji celkem věřím, že netráví hodiny v posilovně a věnuje se krátkým intervalovým tréninkům :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzka začala za velkou louží prasárnama, načež potkala Freda a začala dělat bootcampy - odtud vznik bodyrock.tv -> Změnila stravu - odtud změna postavy, která byla typicky česká -> a nakonec z jejích stránek a z jejích slov vždyť sem tam o tom mluví, že dělá tady ty věci nebo to někam napíše... Samozřejmě je to třeba informace ze začátku roku, ale neříkej, že po tom co všechno jsi v tomhle článku napsala pořád věříš tomu že Zuzka má postavu jen z workoutů, který předcvičuje na netu...
      Ženská přirozeně nemá tak málo tuku nikdy a Zuza má málo tuku... Viz nedávno zveřejněný obrázek jak vypadá ženské tělo při kolik procentech tuku... To prostě není možný... Věř mi že za tím je těžká dřina v posilovně...

      Vymazat
  4. Ahoj,obdivuji tě za to,že hubneš z relativně vysokého čísla. Musíš být skutečně odhodlaná :)
    Držím ti palce a přidávám do followers :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)