úterý 10. dubna 2012

Validation aneb Úsměvem ke štěstí

Věřím, že po velikonoční den je naprosto vhodný ke zvednutí nálady pro všechny milé dámy :o) Která z nás by si nechtěla při poposedávání na bolavé zadnici dopřát alespoň úsměv na duši? :o)
Video uvedené níže je vhodné i pro muže, kteří se dozajista včera vyřádili a teď by zase měli být ke svým ženám, dívkám, manželkám, přítelkyním, milenkám, maminkám, babičkám, dcerám, vnučkám, neteřím, sestřenicím, tetám a kamarádkám a a a a prostě všem ostatním človíčkům ženského pohlaví ve svém okolí milý a vstřícní A HLAVNĚ BY MĚLI MÍT TU TOUHU VYKOUZLIT NA JEJICH TVÁŘÍCH ÚSMĚV!!! 
Vivi - této okouzlující a originální blogerce vděčíte i vy za tento příspěvek (a tak k ní mrkněte na její Giveaway)
Vivi, má milá Vivi děkuji ti za každé písmenko věnované tvým čtenářům, protože tvá písmenka mi zvedají náladu a tvé fotky mi vhánějí slzy do očí (smíchy)!!! 



zdrojem inspirace pro dnešní článek je:

8 komentářů:

  1. No na té chatě jsem myslela "krotit" ve smysl, že se nebudu přejídat k prasknutí :D Určitě to nebudu nijak extra řešit :) A k té kávě - já právě slyším pořád něco jiného, jednou dobrá je, jednou zase ne. Ráda si ji dám, ale myslím, že ji nemusím mít každý den 2x denně a alespoň občas bych ji chtěla vynechat. Pak si ji i více vychutnám. Všeho s mírou :)

    OdpovědětVymazat
  2. to jsem si taky myslela když mi to kamarádka ukazovala :) že se přeci nevzdám svých knih :)
    měla jsem ale velké štěstí že jsem jako první poslouchala ty Návštěvníky kteří jsou skvěle namluvení a děj je tak poutavý že mně to prostě dostalo :)
    ale je fakt že pokud jsou peníze tak první kam mířím je knihkupectví :) nerada chodím do knihoven, nelíbí se mi že má lhůtu kdy to musím přečíst, a šahalo na to x lidí a tak vůbec :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejně vždycky bude knížka knížkou... ♥♥♥

      Vymazat
  3. O tom animáku som veľmi počula, že je to strašne dobré, pozriem si :) Ja mám najradšej Príšerky :D:D a viem že 60 kilo tiež nie je hrôza, je aj horšie, ale s 50 kilami sa cítim najlepšie :) A kukurica musí byť všade!!! a na pizze 100% :D:D

    OdpovědětVymazat
  4. Já i/y fakt neumím. Vím to, kolikrát si to musím i vygooglit. Jenže já nestuduji češtinu, ale chemii a tam jsou mi nějaký I/yčka úplně u prderdele :D Čeština a obecně jazyky, jdou prostě mimo mně. I když v angličtině se stále zlepšuji :)))
    :D Podle mě je to dobrý výsldek, ono není zdravé tak hubnout, sama bych nad 4 kg za měsíc nechtěla jít. Bylo by jasné, že nastane jojáč. Pro rejpálky co toto čtou: pro hodně tlusté to teda neplatí, to je snad všem jasné.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Zdeni,
    jsi zlatíčko a mám radost z toho, že tohle úsměvné a krásné video šíříš dál ;-). Děkuju za milá slova, ani nevíš, jak jsi mě potěšila. Šla jsem sem na svou pravidelnou obhlídku a Tvůj článek mě překvapil a potěšil zároveň.
    Posílám Ti úsměv a pusu, to se ví ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. nice blog:)
    please visit me in free time:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)