středa 4. dubna 2012

2.3.2012-2.4.2012

Březen za kamna vlezem, duben ještě tam budem... Taky se trošku vyhřívám v teple domova - ale hejbu se a jím "většinou" správně... Tento měsíc jsem drobátko hřešila... Zkusila jsem dávat na dopolední svačinu jen jogurt a ovoce /bez pečiva/ a těžce se mi to vymstilo - první týden v pohodě druhý jsem začala mít chutě a třetí jsem se nárazovitě přejídala (jako nic hroznýho, ale dobrýho taky ne) Prostě odpolední sladkosti, nechuť cvičit a podobné hlouposti... Nehledě na to že můj sparing necvičil a já tím pádem byla doma a nudila se...

Pravidlo hubnutí číslo 1: 
Nikdy nedopusť, aby jsi se nudila... Dělej cokoliv!!
Samozřejmě, že cokoliv neznamená - nacpat se! :) Naopak čti, sportuj, uklízej, uč se, hrej hry na pc... Činnosti, které tě zabaví a ty nemyslíš na jídlo... 

Tak a teď už k mojí osobě...


Výsledky vypadají přesně tak jak úvod napovídá, čili nic moc...
Na druhou stranu jde to dolů! Sice pomalu, ale věřím, že jistě :o)

Začala jsem teď víc cvičit na sílu, takže používám větší váhy, ale zároveň se snažím, abych cvičila i cviky na výbušnost... Trošku se snažím zacílit na inspiraci v podobě crossfit tréninků, což není vůbec lehký, když já to chci jen doplňkově a ty tréninky jsou dost náročný... Ale na květen nebo červen plánujeme se sparingem chodit cvičit každý den, kdy to bude možné. Vždy obden tak jak to máme teď silový trénink a v doplňkových dnech kardio - JENŽE kdo by vydržel sedět hodinu na rotopedu?? Já teda bohužel (nebo snad bohudík?) NE! Proto bych chtěla zahřátí, pak nějakej crossfit workout a potom ještě cardio - počítáme tak s 45 minutama až hodinou (nevím proč bych měla trávit v posilovně víc jak hodinu a půl, když je to pro mě dost kontraproduktivní)

Hlavním přínosem by mělo být, že se nebudu nudit doma a zároveň budu dělat, co mě baví A MĚ POSILOVNA BAVÍ!!! :o)

Teď konečně míry (hejbou se tak zvláštně, ale hejbou :D )
A ještě cvičení /já jak se rozkecám, tak jsem k nezastavení, co? :D :D )

Za měsíc jsem tady zas :o)

17 komentářů:

  1. Presne tak, ak sa človek nudí, sa len pchá jedlom :D Sústreď sa hlavne na tie miery, keď tak intenzívne cvičíš. A taktiež keď so odopieram pečivo mávam chuť na všetko možné..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se soustředím a snažím se to brát pozitivně... Ale víš jak někdy to prostě nejde :-) Ale to zmizí a zase přijde ta pozitivní část :-)

      Vymazat
  2. Máš naprosto super ty tabulky!!!! Fakt skvělý, že si to takhle zapisuješ. Já jsem teď taky nasadila tvrdší režim, abych se mohla v létě ukázat v plavkách. Momentálně jedu intervalový workouty podle Zuzky Light a kombinuju to s posilováním - hrozně mě to baví. Kardio mě poslední dobou vůbec nebaví, rotoped nesnáším a už mě přestalo bavit i běhání na pásu, které jsem měla vždycky ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo prostě změny patří k životu :D :D Jednou za čas nikoho nebaví, co dělá... Podstatný je, aby to zase přešlo nebo aby jsi modifikovala na něco co tě bavit bude :-)

      Vymazat
  3. Jo nuda je hrozná, to pak člověk přemýšlí nad tím jídlem pořád, to znám :D A dopolední svačina je důležitá, včera se mi to taky vymstilo :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Pomaly, ale iste :D A to pravidlo chudnutia je úžasné a 100% pravdivé!

    OdpovědětVymazat
  5. Máš to krásně naplánováno. Já zatím prožívám nudu, ale snažím se zabavit a dala jsem se do velkého přestavování pokoje.

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně tak svůj nový blog beru. Když se mi nebude chtít psát jídelníček, tak třeba napíšu o něčem jiném, nebo prostě nenapíšu... Chci to takové volnější :)

    Mně se ty tvoje tabulky tak líbí :D

    OdpovědětVymazat
  7. Máš to moc hezky v těch tabulkách napsané. A suepr je tvoje změna v centimetrech u stehen :D se ti pěkně vyměnily :)
    Poslední dobou taky cvičím (čti běhám, protože na nic jiného zatím nemám čas) hlavně silově. Baví mě to mnohem víc, protože mám větší pocit unavenosti a to mám ráda. Pro spalování to sice není ideální, ale co..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych, že za úbetek na nohách vděčím hlavně lymfodrenážím :o)

      Vymazat
  8. To je svatá pravda, nikdy nedopusť, milá Zdeni, aby ses nudila. Proto bys mohla ke mně přijít trošku poklidit, navařit a zkontrolovat mi účetnictví - zkrátka zabavím tě snadno, na jídlo ani nepomyslíš :-) A když už u mě budeš, tak si popovídáme a pustíme si nějaký film, kde se nejí (bude těžký takový najít, ale když je vůle...). ;-)) To mám nápady, viď? ;-).
    Krásný Velikonoce, i když asi bez bochánků a slaďoučkých beránků...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kontrola účetnictví možná, uklízení mě zas tak nebaví a radši peču než vařím :D :D Mně filmy s jídlem nevadí naopak je mám ráda, protože člověk se vždy něco přiučí :o) Nápady máš dobrý a docela mě lká tě vyděsit nadšeným souhlasem :D :D
      Věřím, že jsi měla krásné Velikonoce a nezhroutila se ti telefonní linka pod náporem bláznivých fanynek toužících po zaslechnutí hlasu tvého populárního králíčka :o)
      P.s: Bochánky ani beránky se u nás nedělají, nedělali a nikdy dělat nebudou :D Nikdo to u nás nejí :D :D

      Vymazat
  9. Máš super blog, jsem strašně ráda, že jsem na něj narazila, protože se zrovna odhodlávám se sebou začít něco dělat, takže věřím, že díky tvému blogu mi to půjde lépe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že bych byla až tak moc inspirující?? :o) TO se snad budu červenat :o) Ale je to fajný pocit :o)

      Vymazat
  10. líbí se mi, že si takhle všechno vedeš, já už se musím hodně přemáhat, když si mám zapsat jídlo do deníčku :D a souhlas, nuda je největší zabiják :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak psát si jídeláky v žádným případě nezvládám :D :D Takže bych zůstala klidná... Jídlo jsem si dycky vydržela psát max - no chvilku :D :D

      Vymazat
  11. S nudou máš naprostou pravdu!!! Hezký článek

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)