pondělí 5. března 2012

2.2.-2.3.2012

Máme tu únorové shrnutí mého snažení!!

Váha se vyvíjela velmi velmi zajímavě.... Ráda bych řekla že první skok dolů byl zapříčiněn střevní chřipkou, takže je jasné, že to vypadá, jak to vypadá... Ovšem velmi mě potěšilo, že jsem si nižší váhu udržela... Bohužel mi přišla menses o týden dřív a tak mi váha na konci měsíce vyskočila (aktuální je 80,0 - už 3 dny)

Každopádně cvičení začíná ukazovat na nepatrné leč velmi milé změny na mé postavě v pase mi ubyly 2 cm. Jsem taková hruška, případně přesýpací hodiny a tak mi prvně jde pas a prsa (přičemž měřit prsa je zajímavá zkušenost nicméně si myslím, že zrovna tahle míra se měří velmi velmi a ještě jednou velmi nepřesně :D ) zadek se ještě nehejbe - což teda neznamená nic divnýho vzhledem k tomu, že přes zadek mi to ubývá nejhůř... Těší mě, že zásah lymfo-drenáží je tak viditelný (stehna i lýtka nemám oteklá a čísla !klesají!)
A nakonec přehled cvičení - jak vidíte žádná sláva, ale snaha byla... Ta nemoc mi trošku pokazila a pak jsem se stále necítila úplně all right, i když jsem už začala... čili konec měsíce je takový nemastný neslaný... Ale březen bude lepší. Sluníčko mi vlévá krev do žil a snad ani ještě nebude alergická sezóna, která mi jistě dá jako obvykle pěkně zabrat...

7 komentářů:

  1. Ahojky! Dva centimetre v páse sú úžasné! Predsa len ten tuk v páse je nebezpečnejší ako ten na bokoch, aj keď my sa chceme zbaviť aj toho. Lebo nohavice sa strašne blbo kupujú :D Aspoň mne na typ hrušky, keď ich prevlečiem cez zadok a boky, v páse mi odstávajú :D To je na nervy :)
    Dúfam, že môj challenge bude úspešný, lebo od Vianoc kecám, ako sa od nového roku do toho zahryznem a stále nič. Aj keď pred Vianocami som vážila 80kg a teraz mám 75kg, tak 5kíl zmizlo niekam ani neviem ako, ale to budú len tie vianočné žranice. Už by bolo na čase seriózne makať a tento mesiac sa mi to podarí!!!

    OdpovědětVymazat
  2. bohužel s ním zkušenost nemám, ale to je stejné, jako když jsem se dočetla jak kosmetika AMIE z http://mojesminky.cz/ (nevím, jestli to čtu dobře) "Odstranění líčení bez slz." :D Což mě neuvěřitelně překvapilo, protože jsem brečela jako želva a oči jsem měla hrozně napuchlé :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zdeni, jsem ráda, že jsem díky Tvé návštěvě na mém blogu objevila ten Tvůj! Tady se budu namotivovávat k tomu, abych něco dělala pro svou fyzičku. ;-)
    Mám velkou radost, že se ti článek líbí a souhlasím, že by ho mělo vidět co nejvíc lidí. Nekopíruj, prosím, ale celý můj článek. Můžeš ve svém vlastním příspěvku třeba vytvořit vlastní úvod a pro pokračování odkázat na můj dnešní příspěvek. Děkuju a moc se těším, že udělá filmík dobrou náladu i tvým věrným čtenářům.
    Doufám, že se dneska (a nejen dneska) budeme všichni usmívat! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Jen tak dal, taky na sobe ted makam a snad mi to vyjde :)
    http://requirespassion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle tabulky se mi hrozně líbí, člověk má pak perfektní přehled, asi se budu inspirovat a nažhavím Excel... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě to přijde za měsíc hodně málo. Když se kouknu na sebe, hubnu třináctý den a mám skoro 4 kila dole a zpevněnou postavu. Přijde mi, že pohybu máš hrozně málo. Člověk by měl cvičit minimálně půl hodiny každý den (tu střevní chřipku ti nevyčítám) Protože až po 20 minutách se začínají pořádně spalovat tuky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsi někdy slyšela, že hubnout víc jak kilo týdně je nezdravé? A že by to mělo být spíš 0,5-1kg za týden?
      Otázkou zůstává, když ti to jde tak rychle čím to je? Možná málo jíš? Já denně sním 6500Kj - což je přesně akorát... Jím vyváženě a naprosto bez výkyvů... Můj trénink je z velké části silovej, takže těžko budu hubnout rychlostí blesku, když mým hlavním cílem je mít spíš svalnatou postavu než být hubená jako modelka... Cvičit minimálně půlhodiny denně - to je sice možný, ale těžko u někoho kdo strávil půl roku na lůžku a po nemocnicích... Až se budu chtít přetrénovat, tak jistě poslechnu tvé rady...
      A že se začínají po 20 minutách spalovat tuky - to víš a máš to na sobě vyzkoušený nebo jsi to někde četla? Já vím že můj organismus velmi dobře reaguje na jakýkoliv pohyb... Střevní chřipka mi zamezila jakýkoliv pohyb, ale předtím jsem měla virózu, při které jsem "jen kroužila obručí" těžko říct, jestli mě někdo může hodnotit... Zvlášť když hubne za 13 dní 4 kila...
      Ale fandím ti...

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)