pondělí 6. února 2012

2.1.2012-2.2.2012

Shrnutí - LEDEN 2012

Ahoj konečně mám tady pro vás shrnutí mého lednového snažení!!! 

Zde jasně vidíte, že váha nemá až takový vliv na míry a i když skoro celej měsíc makáte jako blázen, tak to neznamená vždy úspěch... Já jsem každopádně spokojená, protože svědomí mám čistý a počkám, jak se to vyvine dále :-)
Dále tady mám přehled lednového cvičení... Každej den cvičení s obručí a když ne tak jsem druhej den jela 10 minut... 
 A zde poslední položka - váha... No jak vidíte tak je to takový slušný pohoří - na túru jako stvořený :o) Celkově moje tělo zjevně reaguje jinak než by reagovalo tělo kohokoliv jinýho a tak je to spíš obrázek pro vás jak se takový váha můžu hýbat i když cvičiíte a jíte hezky... Paradoxně nejnižší váha (80,5) se objevila den po té co jsem jedla víc než bych chtěla...

30 komentářů:

  1. Gratulujem k úbytku váhy a tie grafy sú pekné :)
    Čo sa týka tých mojich vyťahov, tak ani neviem. Skôr by som povedala, že som sa za ten mesiac a pol naučila, ako spolu vychádzať a že to nie je také hrozné, ako som si myslela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aký úbytok? Centimetre nič, váha tiž sa vrátila hore... No nič moc - predstavovala som si to že hup na kravu a je tele :o) A vona to bude drina :D :D

      Ked si vzpomenem na lonsky rok januar februar - hodně jsi pisala o mame a pametam si ze to bolo krusne... Som ráda že se to vylepšilo...

      Vymazat
  2. Moc děkuju, snažím se :D

    Jen pěkně dál vydrž, brzy se to projeví i v centimetrech ;) Líbí se mi, jak máš sepsaný pohyb. Podobnou tabulku mám v Excelu taky. Ovšem statistiku váhy bych si vést nemohla, já už na váze ubírat nechci :D Jen na centimetrech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No držím držím - ale ztrácí se mi beze změny motivace... Aspoň trochu změna - prosím prosím prosím :o)

      Vymazat
  3. Hihi, hezky zpracované, líbí se mi, jaký máš záběr různorodých pohybů. Docela mě i láká ta obruč, kamarádka s ní taky cvičí. Prodává se i dospěláčtější velikost? Jinak podobný statistiky dělá manžel o naší spotřebě plynu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obruč mám 90cm a rozkládací (http://www.sport-live.cz/img_big/182/5292.jpg) Mně teda právě moc nepřijde že by to bylo různorodé :D :D Přijde mi že chtě nechtě člověk nakonec dělá furt dokola to samé :D :D

      Vymazat
  4. Ani mne to nejde tak, ako by som chcela- teda ja sa nemeriam, len občas stúpnem na tú našu váhu starú, ale nič moc. Chcela by som sa naučiť normálne jesť, ja nechcem týrať telo do konca života a mám pocit, že je to sci-fi, že už to nikdy nezvládnem. Normálne jesť, bez váženia, rátania, prežierania a furt dookola :(

    A s mamou- asi som si potrebovala ujasniť, že niektoré veci si musím riešiť ja sama, lebo už som dospelá a nemôžem čakať, že ma bude stále "ofukovať".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo holka když to je běh na dlouhou trať nic chvilkovýho... Vem si jak ses ke svému tělo loni chovala? To tělo si teď chvilku bude trucovat než tě pustí dál... Na druhou stranu, když to vydržíš tak úspěch se dostaví! A to je to důležitý - jen je potřeba ta trpělivost :-)

      Vymazat
  5. Jedla som zdravo a pravidelne, len málo. Určite som sa k nemu chovala lepšie ako teraz, keď sa od leta prejedám. To mu určite nepomáha. A dnes znova... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No neviem... Málo tiež není zdravo... Celkovo si myslim, že ked neto neje maso tak by mal si mal hlidat prijem bilkovin... Cize nikty nedostanes do seba plnohodnotne bilkoviny... A to se prostě nekde ukáže... Proč vlastně nejíš maso???

      Vymazat
  6. Tmavý jo? Já právě používám ty nejsvětlejší :D Je pravda, že foťák si to přebral po svém. Tak třeba příště bude fotka - nalíčená :)))

    No jo ty si říkala, že si fanda veškerých grafů a podobně, vid :-) Váha pěkně kolísala, ale nakonec se umoudřila a šla pěkně dolů, snad to pochopí i ta moje :D Graf vypadá dost dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo?? Tak mě to přijde na obrázku hafo tmavý - já jsem taky strašná bledule, takže vím jak je těžký sehnat světlej make-up - používám ted od loreal? Stay mate (možná je to jinej výrobce :D :D )

      No děsnej fanda tabulek grafů a jinejch blbostí - jak je na něco udělat tabulka tak já ji zaručeně budu mít :D :D Váha šla dolů na chvilku je to zase nahoře :D :D

      Vymazat
  7. Jako IT střídám intervaly dřepů s výskokem do vzporu (jestli znáš BodyRock nebo ZWOW, tak tam tomu říkají Burpees) s během na místě. Interval s během na místě je vždy 2x delší než Burpees.
    No a každý týden přidávám na délkách nebo počtu intervalů, aby se výsledná doba cvičení pokaždé prodloužila :)
    I s protažením mi to zabere jen nějakých 10 minut, ale skvěle mě to nastartuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš angličáky :D :D A na jak dlouhou dobu se chceš intervalem dostat??

      Vymazat
  8. ten graf vypadá parádně :) gratuluji ti k váze!! co je to to "ZWOD" už to čtu na několikátém blogu a vůbec nevím o co se jedná...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ZWOD = ZWOW = Zuzka Workout Of the Week... Je to vlastně zuzka z bodyrock.tv - teď se trhla a jede na sebe, když na youtube zadáš Zuzka Light nebo ZWOW tak ti vyjede její cvičení

      Vymazat
  9. Jen vydrž, ty čísla půjdou dolů všechny :))
    Ale už teď je to krásný, když je tam mínus. Gratuluji, jen tak dál.
    Tohle je vážně úžasný nápad, super přehled.
    Držím palce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jen aby ten mínus vydržel - jsem teď marod tak to leze spíš nahoru než dolů :o(
      Tak já jsem na tabulky a grafy cvok, proto mám ráda přehled :D :D

      Vymazat
  10. ten poslední graf znám :D skáče to jak pominutý ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až na to, že ty jsi vo dvacet kilo jinde :D :D

      Vymazat
    2. ses trošku přepočítala, ne?

      Vymazat
  11. Tady nemám pevný cíl, budu navyšovat, dokud budu moct a dokud to bude zapotřebí ;)
    Nevím, jestli jsi to četla, ale v některém z předchozích článků jsem psala, jak u mě ty dny, kdy dávám přednost bílkovinám, vypadají. Schválně jsem psala "bílkovinovější", ne vyloženě "bílkovinné". Je to o tom, že snídani si dám více méně normální sacharidovou, po cvičení si normálně dávám ovoce, ale u oběda si třeba dám menší přílohu a svačiny jsou pak vyloženě bílkoviny se zeleninou (ale samy přece dobře víme, že i v jogurtech, tvarozích a dalších výrobcích považovaných za zdroje bílkovin jsou i sacharidy) ;) Nikdy bych žádný zdroj energie nevynechala úplně.

    OdpovědětVymazat
  12. Vidím to úplně stejně jako ty :) Chci své děti (pokud nějaké budu mít, že :D) naučit jíst zdravě. Jestli někdy půjdou do McD, KFC nebo něčeho tomu podobnému, tak určitě ne se mnou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super je že děti jsou jako houba a opička v jednom... Nasajou všechno co říkáš a ještě se tě snaží napodobit... A to je přece mocná zbraň - tak proč ji nevyužít tak abysme jim usnadnili zbytek života? :o)

      Vymazat
    2. Přesně :) Sice moc neovlivníme, s kým se pak budou stýkat a od koho co pochytí, ale máme možnost jim v dětství vštípit správné návyky.

      Vymazat
  13. Tak co se týká té židovské problémy, to byli jen moje prvotní stupidní předsudky, teď si říkám, že je to vlastně úplně fuk, jen mě zarazilo, že tam píšou, že s au pair u stolu nikdy nejí, měla jsem nabídky i kde au pair brali jako člena rodiny, no uvidím, snad budu mít štěstí, chtěla bych zístat nějaké zkušenosti v Anglii a pak třeba ta Amerika :)))

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý večer,
    na tyto grafy existuje nějaký program? Moc se mi líbí :-) Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      graf tvoří server heiaheia.com Kde si eviduji i cvičení... Ostatní jsou obyčejné tabulky z excelu... A graf jde určitě udělat i v excelu... :o)

      Vymazat
    2. Děkuji, je to pro mě inspirativní. Teď se jen rozhoupat a hurá do toho :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dotazy i připomínky :o)